روغن آرگان - قسمت اول

یکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

طبق گفته های متخصصان زیبایی ، موهای شما به روغن آرگان احتیاج دارد.

وقتی 19 ساله بودم احساس کردم که ریزش موهایم از ب‌علت استفاده از مواد شیمیایی که برای صاف شدن و حالت دادن به موهایم استفاده می‌کردم افزایش پیدا کرده است ، بعد از آن متوجه شدم تنها چیزی که موهایم را از شکسته شدن کامل باز می دارد روغن آرگان است. از بین تمام روغن‌هایی که برای موهایمان استفاده می‌کنیم ، سودمندترین آن‌ها قطع به یقین روغن آرگان است. این روغن تهیه شده از هسته درخت آرگان ، که بومی مراکش است ، یک درمان ضروری علاوه بر مراقبت های روزانه برای موهای ما است. اما چه چیزی در روغن آرگان وجود دارد که آن‌را برای موهای ما سودمند می‌کند؟
در این مقاله با ما همراه باشید تا فواید روغن آرگان را برای شما شرح دهیم:

فواید روغن آرگان:

روغن آرگان سرشار از ویتامین ها ، مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها است. اگر به دنبال از بین بردن وز و شکنندگی مو هستید این روغن بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

روغن آرگان یک راز زیبایی در سنین بالا است که کاربردهای زیادی دارد ، به هیدراتاسیون و نرم کردن موهای شما کمک می کند. با داشتن مقدار زیاد آنتی اکسیدان ها ، اسیدهای چرب ضروری و ویتامین E جهت تقویت و ترمیم موهای شما استفاده می‌شود.

فواید روغن آرگان به طور طبیعی باعث افزایش خاصیت ارتجاعی مو و در صورت استفاده  مداوم باعث کاهش کدری رنگ و افزایش درخشندگی موها می شود. به گفته متخصص زیبایی هیوز: درخشش را به موهای کسل کننده و بی روح بازگرداند. "همچنین یک آنتی اکسیدان قدرتمند ، محافظت کننده در برابر اشعه ماوراء بنفش و خنثی کننده رادیکال های آزاد است."

ویتامین E همچنین به دلیل داشتن خاصیت آنتی اکسیدانی غنی که به خنثی کردن آسیب مو از رادیکالهای آزاد کمک می کند ، شناخته شده است. «چه متوجه باشیم  چه نه ، با آلودگی روزمره ، مواد و رنگ‌های شیمیایی و ابزار های حالت دهنده حرارتی، به موهایمان آسیب های زیادی وارد می کنیم. "ویتامین E به شما کمک می کند تا با جلوگیری از شکسته شدن و تخریب، فولیکول های موی شما آسیب نبینند."

یکی دیگر از فواید روغن آرگان این است که در حفظ رطوبت طبیعی پوست کمک زیادی می‌کند و با نرم کردن موها آن‌ها را حالت پذیرتر و شانه پذیرتر می‌کند. همچنین روغن آرگان برای درمان خشکی پوست سر و شوره سر و ریزش مو نیز استفاده می‌شود.

روغن آرگان برای موها محصولات متنوعی دارد که شامل اسپری های دوفاز مو، شامپوی های حاوی روغن آرگان، روغن‌های مو، نرم کننده های مو، ماسک مو و همچنین روغن هایی است که هم برای استفاده روی موها و هم برای استفاده روی پوست مناسب هستند.
بسته به اینکه نیاز شما به روغن آرگان جهت بازسازی، براق کنندگی، محافظت یا احیا و هر مورد دیگری باشد فروشگاه افق 24 محصولات متنوعی را برای انتخاب پیش روی شما قرار داده است:

محصولات روغن آرگان پیشنهادی افق 24

 

نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.