آیا باید قبل از رنگ کردن مو آن‌را بشوییم؟

چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۸

اگر شما در استفاده از رنگ مو یک تازه وارد باشید قطعا سوالات زیادی در ذهن شما وجود دارد. اول از همه اینکه نمی‌دانید باید از کجا شروع کنید، از انتخاب بین رفتن به سالن یا استفاده از کیت رنگ مو در منزل تا یافتن محصولات مناسب برای مراقبت از مو برای موهای رنگ شده ، موارد زیادی را باید در نظر بگیرید. و البته ، یک سؤال قدیمی نیز وجود دارد: آیا باید موهای خود را قبل از رنگ زدن بشویید؟ البته شما خوش شانس هستید چون - ما همه پاسخ ها را داریم!

بیشتر رنگ موها به گونه ای تهیه شده اند که بهتر روی موهایی که تازه شسته نشده اند ، بهتر عمل کنند ، بنابراین بهتر است قبل از رنگ کردن موهای خود ، مستقیماً از شامپو و نرم کننده استفاده نکنید. لازم به ذکر نیست که ، رنگ مو برای موهای خشک اعمال می شود ، بنابراین اگر تصمیم به شستن موهای خود دارید ، باید سریعاً آن را خشک کنید. به نظر می رسد با شستن موهای خود فقط یک اتلاف وقت بزرگ را به جان می‌خرید.

نگران نباشید اگر موهای خود را روز قبل یا شب قبل شسته اید می‌توانید براحتی کار رنگ کردن مو را انجام دهید منظور ما دقیقا قبل از رنگ کردن موها بوده است.

اگر می خواهید رنگ موهای شما از بین برود ... از رنگ موی موقت استفاده کنید. اگر به دنبال یک تغییر سریع و یک روزه هستید یا در مورد رنگ خاصی از مو در تنگنا هستید ، این محصول مناسب برای رنگ موهای خاص و موقت است. برای رنگ موقت خود ، از اسپری 1 روزه L'Oréal Paris Colorista استفاده کنید. این اسپری رنگ مو فقط در اثر یک شامپو زدن مو از بین می رود ، بنابراین می توانید با رنگ های مختلف و بدون نیاز به استفاده از دکلره یا متعهد شدن به یک رنگ رنگ موهای خود را تغییر دهید.

اگر می خواهید رنگ موهای شما طی شستشوی مکرر دوام داشته باشد ... از یک رنگ موی دائمی استفاده کنید. اگر نمی خواهید رنگ مو خود را بطور دائمی تغییر دهید اما دوست دارید رنگ جدید شما بیشتر از یک روز ماندگاری داشته باشد ، یک رنگ مو نیمه دائمی گزینه عالی است. رنگ موی گاما که حاوی رنگدانه هایی برای رنگساژ کردن بوده و باعث تقویت و ترمیم موها میشود گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

شامپو رنگ پیشنهادی افق 24

اگر صرفا می خواهید ریشه های موی خود را پوشش دهید ... از روکش موقت ریشه استفاده کنید. هنگامی که شما نیازی به کار کامل در زمینه رنگ مو ندارید اما می خواهید ریشه های موی خود را پوشش دهید ، یک اسپری پوششی ریشه مو بهترین دوست شما خواهد بود. L'Oréal پاریس Magic Root Cover Up یک اسپری لمسی ریشه ای است که موهای خاکستری را با پوشش یکپارچه در ثانیه پنهان می کند.
همچنین اگر به دنبال تقویت ریشه موهای آسیب دیده خود هستید اسپری ماسک ۱۵ کاره توتال وان را به شما پیشنهاد می‌کنیم که حاوی کراتین و روغن آرگان بوده و می‌توانید پس از هر بار شستشو این محصول را روی موهای مرطوب اسپری کرده و رطوبت از دست رفته را به مو بازگردانده و موخوره و وزی موها را از بین ببرید.

 

نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.