کرم های دور چشم. سرمایه گذاری کنیم یا خیر!

پنجشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۸

بحث درباره کرم‌های دور چشم این روزها بسیار داغ است. اما بسیاری از خانم‌ها درباره استفاده از کرم دور چشم این تصور را دارند که پول خود را هدر می‌دهند. بنابراین در این مقاله تصمیم گرفته ایم که این بحث را مورد بررسی قرار دهیم.

برخی معتقدند که کرم‌های دور چشمفقط یک تبلیغات دروغین هستند که بابت آن‌ها باید هزینه زیادی پرداخت کنند. اما باید اینجا متذکر شویم که استفاده از کرم‌های دور چشم نیز مانند ورزش کردن است و نمیتواند با یکبار تمام تاثیر خود را نشان دهد بلکه در طولانی مدت قطعا تاثیرات آن‌را خواهید دید.

پوست زیر چشم بسیار نازک و حساس است و اولین قسمت از چهره شما است که بالا رفتن سنتان را نمایان می‌کند، بنابراین نمی‌توانید نسبت به آن بی تفاوت باشید. خطوط دوار تیره، چین و چروک های پنجه کلاغی و انواع و اقسام رد پای افزایش سن تابش آفتاب و غیره وجود دارد که با استفاده مداوم از کرم دور چشم می‌توانید آن‌ها را به حداقل برسانید.
استفاده از کرم دور چشم بسته به آب و هوا، رژیم غذایی، سن ، مدت زمانی که در طول روز در معرض تابش آفتاب قرار می‌گیرید و عوامل دیگری متفاوت است و انواع مختلف روزانه، شبانه، حاوی
spf، مرطوب کننده و غیره دارد که بهتر است در مورد انتخاب درست خود برای خرید کرم دور چشم متناسب با متخصص پوست خود مشورت کنید.

در هنگام خرید کرم دور چشم حتما دقت کنید که حاوی پپتیدها و آنتی اکسیدان‌ها باشد تا روند پیر شدن پوست شما را کندتر کند.
بعضی از کرم‌های دور چشم  دارای جلبک های قرمز اوکیناوا و اسید هیالورونیک هستند  تا رطوبت‌رسانی طولانی مدت را فراهم کنند. همچنین بهتر است کرم دور چشمی را انتخاب کنید که خیلی چرب نباشد زیرا در غیر اینصورت باعث ایجاد میلیا و تشدید چین و چروک خواهد شد.

برای استفاده از کرم دور چشم نباد پوست اطراف چشم خود را بکشید بلکه باید با ضرباتی آهسته با نوک انگشتان خود به اطراف چشم ضربه بزنید تا کرم به خوبی جذب پوستتان شود. دقت کنید که نباید از حد به چشمانتان نزدیک شوید زیرا ممکن از کرم وارد چشمتان شده و سوزش و حساسیت بوجود آورد. همچنین توجه کنید که مواد کرم‌های دور چشم بسیار فشرده و غلیظ هستند پس به اندازه چند نقطه از آن‌ها برای پوشش تمام دور چشم شما کافی خواهد بود.
قبل از شروع آرایش حتما کرم دور چشم بزنید و چند دقیقه صبر کنید نا جذب شود، سپس می‌توانید از روی آن کانسیلر بزنید.
در هنگام خرید کرم دور چشم حتما تاریخ مصرف آن‌را نگاه کنید که از زمان خرید حداقل تا یک‌سال تاریخ مصرف داشته باشد.
در عین این که کرم‌های دور چشم را استفاده می‌کنید از مراقبت های دیگر نیز غافل نشوید. به این نکته توجه کنید که تغذیه شما تاثیر زیادی روی گودی زیر چشمتان خواهد داشت یا نحوه شستشوی صورت یا کم خوابی!

 

نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.