چگونه رنگ و بافت کرم‌پودر خود را تغییر دهیم؟

پنجشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۸

یکی از توصیه هایی که اکثر میکاپ آرتیست ها به ما می‌کنند این است که کرم پودر خود را نزدیک ترین رنگ به پوست خود انتخاب کنید و اگر قصد برنزه کردن پوست صورت خود با آرایش را دارید با پودرهای برنزر و کانتورینگ این کار را انجام دهید.

خرید کرم پودر یکی از کارهایی است که نیاز به تحقیق بسیار دارد. متناسب با اینکه چه حد از کاور مورد نیاز شماست و اینکه آیا به دنبال جلوه نهایی مات یا براق هستید و هزاران نکته دیگر خرید کرم پودر را کمی پیچیده می‌کند.

حال ما فرض را بر این گذاشته ایم که بر هر دلیلی امکان تست کرم پودر برای شما وجود نداشته و کرم پودری که انتخاب کرده اید از رنگ پوستتان خیلی تیره تر یا روشن تر است. برای حل این مشکل راهکارهایی را به شما ارائه خواهیم داد، بنابراین با ما همراه باشید:

  1. اگر پایه رنگ پوست شما قهوه ای یا شکلاتی است کرم پودر خود را با برنزر ترکیب کنید.

یکی از بهترین روش ها برای تیره تر کردن کرم پودر استفاده از برنزر است. البته این کار علاوه بر تیره کردن درخشش و جذابیت خاصی به صورت شما می‌دهد.

  1. کرم‌پودر خود را با کرمپودری روشن‌تر یا تیره تر مخلوط کنید.

کرم پودر تیره ای خریده اید که برای پوست شما مناسب نیست؟ میتوانید آن را با کرم پودر روشنتر مخلوط کنید و بالعکس. پیشنهاد ما این است که کرم پودر‌ها را با براش مخلوط کنید تا رنگ یکدستی ایجاد شود. سپس به آرامی روی صورت خود پخش کنید.

تغییر رنگ کرم پودر

  1. کرم پودر خود را با مرطوب کننده‌های رنگی مخلوط کنید.

اگر مرطوب کننده رنگی یا BB کرم رنگی دارید می‌توانید آن را با کرم پودر خود مخلوط کرده و در نهایت به رنگ مورد نظر خود نزدیکتر شوید.

  1. استفاده از انواع مختلف کانسیلرها

اگر کانسیلر روشن تر یا تیره تر از کرم پودر خود دارید میتوانید برای یکنواخت کردن رنگ کرم پودر خود از آن‌ها استفاده کنید. اما در نظر داشته باشید که رنگ ها را کم کم باهم مخلوط کرده، روس صورت خود تست کنید و سپس مابقی کانسیلر یا کرم ها را مخلوط کنید چون زیاده روی در استفاده از رنگ تیره یا روشن مجددا باعث نامتناسب شدن رنگ کرم‌پودر شما خواهد شد.

  1. آن را برای فصل بهتری نگه‌دارید.

معمولا پوست تمام افراد در فصول گرم سال تیره تر و در فصول سرد روشن‌تر است. بنابر این از کرم‌پودر روشنی دارید میتوانید استفاده از آن را به زمستان موکول کنید و برعکس اگر کرم‌پودر تیره ای دارید، قطعا برای فصول گرم مناسب تر خواهد بود.

در آخر این نکته را در نظر داشته باشید که اگر در خرید کرم پودر دقت لازم را نداشته اید در عوض می‌توانید با مخلوط کردن کزم پودر میزان پوشش و ماندگاری آن را نیز تغییر دهید یا، مثلا با اضافه کردن کانسیلر به کرم‌پودر میزان پوشش آن را بیشتر و با اضافه کردن مرطوب کننده به کرم پودر پوشش آن‌را کم تر کنید، همچنین با افزودن پودر یا اسپری فیکس به کرم‌پودر می‌توانید ماندگاری آن‌را بالاتر ببرید.

نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.