طریقه استفاده صحیح از اسپری موس مو

شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹

اگر بدنبال داشتن ظاهری آراسته و مرتب هستید. قطعا آرایش موها بخش مهمی از کار روزانه شما خواهد بود. پس در اینصورت حالا وقت آن رسیده که با انواع حالت دهنده های مو آشنا شده و بهترین آنها را متناسب با نیاز خود انتخاب کنید. موس یکی از حالت دهنده های موی مدرن است که با موادی سخت و چسبنده حالت موها را حفظ می‌کند.

نحوه استفاده از موس مو

هنگام استفاده از موس مراحل زیر را دنبال کنید.

مرحله 1: با موهای تمیز شروع کنید.

یکی از بهترین و رایج ترین دلایل استفاده از مو مو ، اضافه کردن حجم به موهای شما است. برای تقویت بیشتر ضخامت مو های خود ، از شامپو و نرم کننده حجمی مانند شامپو های خجم دهنده و تقویت کننده استفاده کنید. بهتر است موس پس از هر بار استحمام استفاده شود.

مرحله 2 : موهای خود را خشک کنید.

بعد از اینکه آب را بستید ، اما قبل از آنکه از حمام بیرون بیایید ، سر خود را با حوله بپیچید و آب اضافی را از موهای خود بگیرید. می توانید از یک تی شرت پنبه ای استفاده کنید تا به آرامی موهای خود را خشک کنید. تی شرت نرمتر از حوله معمولی شما خواهد بود که می تواند هنگام خشک شدن موهای خیس از آسیب به موها جلوگیری کند و الکتریسیته را کاهش دهد.

مرحله 3: دستگاه خشک کننده موی خود را تنظیم کنید.

اگر میخواهید موهای شما حالت فر خود را حفظ کند از یک دفیوزر یا پخش کننده استفاده کنید که اکثر سشوارها در قطعات جانبی خود این قسمت را دارند. برای موهای صاف نیز قطعه ای است که فشار گرمای سشوار را داخل محفظه باریکی میبرد و باعث صاف شدن موها میشود.

مرحله 4: موس مو را اعمال کنید

وقتی صحبت از مو می شود ، به خاطر داشته باشید که کمترین مقدار مدنظر است. در واقع ، شما نیازی به استفاده از یک تن موس برای به دست آوردن نتایج مورد نظر خود ندارید. در مورد مو های مرطوب به اندازه یک تخم مرغ از موس استفاده کنید و محصول را روی ریشه های موی خود متمرکز کنید.

مرحله 5: موهای خود را پخش کنید تا موس یکنواخت شود.

دقیقاً مانند کاری که استایلیست های در سالن انجام می دهند ، یک قلم مو گرد را بگیرید و هنگام خشک کردن با ضربه ، موها را به آرامی بکشید. این حرکت به سمت بالا می تواند کمی موس اضافی روی ریشه موهای شما را پخش کند و به افزودن حجم کمک کند. بسته به نوع ظاهری که می خواهید ، می توانید با یک تمرکز مستقیم برای ضربه ای کلاسیک به بیرون ، پشت و به دور از صورت خود بکشید ، یا می توانید دیفیوزر را در زیر فرها موها استفاده کنید تا لبه های موها گرد شوند.

نکته: استفاده از موس برای تمام انواع موها مناسب نیست. اگر موهای مجعدی دارید استفاده از موس میتواند به حفظ حالت موها برای مدت طولانی کمک کند. همچنین انواع مختلفی از موس ها وجود دارند که در لینک زیر میتوانید مشاهده کنید.

انواع موس مو پیشنهادی فروشگاه افق 24

 

نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.