چیزهایی که احتمالا درباره خرید مژه مصنوعی نمیدانید!

یکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۸

استفاده از مژه مصنوعی با اینکه باعث چند برابر شدن زیبایی چشم‌ها می‌شود، خیلی از اوقات مشکل بنظر می‌رسد و اکثر خانم ها پس از استفاده از مژه مصنوعی به ظاهر دلخواه خود نمی‌رسند. این مشکل به این دلیل به وجود می‌آید که انواع مختلفی از مژه های مصنوعی در بازار وجود دارد که لزوما مناسب همه افراد نیستند. در این مطلب ما تلاش داریم به شما کمک کنیم تا نوع و مدل چشم خود را بشناسید و متناسب با آن به خرید مژه مصنوعی متناسب با ظاهر خود بپردازید.

مرحله اول – مدل چشمان شما چگونه است؟

چشمان بادامی شکل که مژه هایی ردیف و نواری شکل دارد ( این مدل زمانی است که شما مستقیما روبرویتان را نگاه میکنید اما قرنیه چشم شما مقدار کمی زیر دو پلک بالا و پایین مخفی میشود.) انواع دیگری از مدل های چشم وجود دارد که در ادامه توضیح می‌دهیم.

چشم های عمیق؛ وقتی چشمان شما دارای سایه ای از استخوان برجسته تر ابرو باشد. مژه هایی را که در مرکز بلندتر هستند انتخاب کنید.

 

چشمان افتاده؛ وقتی گوشه های بیرونی چشم ها به سمت پایین کشیده می شوند. برای بلند کردن چشمان خود یک مژه که در گوشه های بیرونی کوتاهتر است، انتخاب کنید.

 

چشم های روپوش دار؛ وقتی چین روی پلک شما دیده نمی شود. یک نوار نازک مژه مصنوعی را با طول کوتاه تر امتحان کنید.

 

چشم های برجسته؛ وقتی پلک های شما در ناحیه حدقه برجسته تر بنظر می آید. سعی کنید که قسمت بالای مژه های خود را با مژه های نواری در قسمت پایین تعادل برقرار کنید ، که این حالت باعث به عقب کشیده شدن چشم های شما خواهد شد.

یک لایه نازک از چسب (مستقیم از ناحیه اپلیکاتور چسب) در امتداد رگبرگ ، از گوشه ای به گوشه قرار دهید. چند ثانیه صبر کنید تا قبل از استفاده ، چسب کمی جذب شود. اگر می خواهید برنامه طولانی مدتی داشته باشید با استفاده از چند نقطه چسب در امتداد خط مژه خود و همچنین بر روی مژه ها ، تکنیک "چسب دو برابر" را انجام دهید. سپس پایین را نگاه کنید و نوار مژه را با موچین روی مرکز رویش مژه های خود از لبه بیرونی گوشه داخلی چشم تا انتهای چشم ها به آرامی فشار دهید تا فیکس شود.

قبل از چسباندن مژه مصنوعی استفاده از ریمل باعث میشود که مژه های شما ضخیم‌تر شده و راحتتر به مژه های مصنوعی بچشبد. دقت کنید که بین مژه های طبیعی شما و مژه های مصنوعی هیچ فاصله ای نیوفتد.

نکته مهم: قبل از خرید چسب مژه مصنوعی حتما به تاریخ انقضای آن دقت کنید و از برندهای متفرقه استفاده نکنید زیرا ممکن است باعث بروز حساسیت و ناراحتی در چشمان شما شود. همچنین اگر مژه را یکبار قبلا استفاده کرده اید برای دفعات بعدی حتما آن‌را به خوبی تمیز کنید تا باعث بروز عفونت چشمی نشود.

نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.