نکات استفاده از کانسیلر

جمعه ۱۴ دی ۱۳۹۷

سه نقطه ای که گمان نمی کردید به کانسیلر نیاز دارند:

کانسیلر- که محرم راز هر دختری است و همیشه و همه جا همراه است و وقتی که پوستش این قدر حامی و کمک کننده نباشد! به او کمک می کند. طبیعتا ما پیوند خیلی قوی ای با کانسیلر محبوب خود داریم. با توجه به زمان غیرقابل اندازه گیری ای که ما دخترها با هم میگذرانیم، به این نتیجه رسیدیم که یک چیز را هرگز نباید در مورد کانسیلرها انجام داد: قدرت آن را محدود در نظر گرفت. اگر شما تنها از یک کانسیلر کامل کنندۀ رنگ پوست برای پوشش دهی به حلقه های تیرۀ دور چشم و دیگر نقص‌های پوستی استفاده می کنید، از کل پتانسیل‌های آن استفاده نمی کنید. وقتی که قلم موی خود را با دقت در شش ناحیه از صورت به کار ببرید، کانسیلر شما چیزی بیش از یک پوشاننده نقص های پوستی خواهد بود. این شش ناحیه عبارتند از:


بالا و زیر ابروها
یک لایه از کانسیلر را بالا و زیر ابروها بمالید تا ابروهایتان به چشم بیاید و چشمانتان درشت تر به نظر برسد. این کار به شما کمک می کند تا ابروهای خود را مجددا شکل بدهید یا قوس آنها را کمی بهتر کنید. گاهی دوست دارید که  برای شکل دهی به صورت خودتان با آرایش به این روش تکیه و اعتماد کنید. 
حاشیه های داخلی و زیر چشم
هلال های تیرۀ زیر چشم را پیدا کنید و تنها نیم دایره های آبی یا قهوه ای را بپوشانید. بهتر این است که مقدار کمی کانسیلر به گوشه های داخلی چشم تان بزنید تا به چشم ها زندگی ببخشید و روشن تر به نظر برسند. 
چه نوع کانسیلری استفاده کنیم؟
کانسیلرها در چند نوع مدادی، کرمی و مایع وجود دارند.انتخاب نوع کانسیلر بستگی به این دارد که برای چه منظوری می‌خواهید آن‌را استفاده کنید. اگر برای رفع لک ها و عیوب نقطه ای پوست به دنبال انتخاب کانسیلر هستید، کانسیلرهای مدادی گزینه خوبی برای شما است. همچنین کانسیلرهای مدادی برای هایلایت کردن استخوان زیر ابرو نیز استفاده می‌شود.
 اگر به دنبال محو کردن حلقه‌های تیره زیر چشمان خود هستید حتما باید دقت زیادی در انتخاب کانسیلر به خرج دهید زیرا کانسیلر بی کیفیت میتواند پوست حساس زیر چشم شما را به مرور زمان دچار خط و خطوط یا چروک کند. گزینه مناسب برای حلقه های تیره یا پف زیر چشم کانسیلر مایع با کاور متوسط رو به بالا است. اگر تیرگی زیر چشم زیادی دارید بهتر است از یک اصلاح کننده رنک یا کالر کورکتر به رنگ نارنجی یا هلویی زیر کانسیلر خود استفاده کنید.
در استفاده از کانسیلر زیاده روی نکنید زیرا چهره شما را مصنوعی جلوه می‌دهد. کانسیلرهای کرمی چرب مناسب مصرف روزانه نیستند و در اثر استفاده مداوم تعدل چربی پوست را به هم میریزند و ممکن است موجب آکنه های ریز شوند.
در آخر به تاریخ مصرف کانسیلر خود توجه زیادی داشته باشید چون در تماس نزدیک با چشم بوده و در صورت منقضی شدن ممکن است به سلامت چشم شما آسیب برساند.
 

نظرات کاربران

توجه: توجه

امکان ثبت نظر برای این مطلب وجود ندارد.