ابزارها و محصولات ضروری کاشت مژه – قسمت اول

شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹

ابزارها و محصولاتی برای کاشت مژه وجود دارد که ممکن است از آنها به عنوان "لوازم اضافی" استفاده شود. و پس از آن ، ابزارها و محصولاتی وجود دارند که وجود آنها لازم و ضروری است و میک اپ آرتیست ها واقعا بدون آن‌ها کار نمی کنند یا اصلا نمیتوانند کارهای تخصصی مثل کاشت مژه را انجام دهند. در زیر موارد ضروری را توضیح می دهم و اینکه چرا به آنها نیاز دارید برای کاشت یا اکستنشن مژه. همچنین درمورد موارد اضافی و چگونگی افزایش خدمات مژه و چشم به طور خلاصه صحبت خواهم کرد.

ابزارهای ضروری برای کاشت مژه

موچین های مخصوص مژه

موچین ابزاری اساسی برای کاشت مژه است. برای تکمیل یک سرویس کاشت باید حداقل یک جفت موچین داشته باشید. می پرسید چرا؟ اولین مجموعه از موچین ، موچین ایزولاسیون ، دقیقاً برای "ایزوله کردن" هر قطعه از مژه طبیعی است تا از یک نتیجه تمیز و درست اطمینان حاصل شود. موچین های جداسازی برای کار کردن با استفاده از یک انتخاب طبیعی و بی عیب و نقص در طول خط رویش مژه طبیعی شما کار می کنند. آنها برای اطمینان از این امر از لحاظ ارگونومیکی طراحی شده اند.

مجموعه بعدی از موچین مورد نیاز شما ، موچین ضربه زنی یا انبر سر کج است. بله ، این بدان معناست که شما از یک طرف موچین ایزولاسیون خواهید داشت و در دست دیگر با انبر سرکج اکستنشن مژه را روی پلک قرار خواهید داد. شما برای برداشتن و اعمال برنامه های افزودن اکستنشن ، از موچین مژه استفاده می کنید. این موچین ها می توانند به صورت موچین مستقیم  یا انبر سر صاف باشند ، که برای مژه های کلاسیک استفاده می شوند ، یا می توانند از موچین های L شکل یا منحنی یا انبر سرکج باشند که برای مژه های حجیم تر استفاده می شود. پس برای راضی نگه داشتن تمام مشتریان بهتر است آرایشگران تمام انواع موچین های مخصوص کاشت مژه را در دسترس خود داشته باشند.

اکستنشن های مژه با کیفیت بالا

بهتر است از مژه هایی با بالاترین کیفیت استفاده کنید تا هم ظاهری طبیعی داشته باشند و هم ماندگاری طولانی. انواع مختلفی از اکستنشن مژه بسته به اینکه اینکار بصورت موقت یا دائم صورت میگیرد وجود دارد که ممکن است بخواهید از مژه های گره دار، رینگی، مژه هایی با چسب ضعیف و ... استفاده کنید.

نوار اکستنشن مژه

اگر متخصص واقعی این کار نباشید ممکن است برای شما سوال پیش بیاید. نوار اکستنشن؟؟

خوب این ابزار بهترین دوست شما خواهد بود ... باور کنید! نوار قبل از چسباندن کامل مژه برای نگه داشتن ریشه  مژه های پایین استفاده می شود. بدون نوار ، ضربه پلک به پایین با مژه های پلک بالا ، که می تواند منجر به بسته شدن چسب چشم شود ممکن است منجر به چسبیدن پلک ها بهم شود. بنابراین نوار اکستنشن فاصله بین پلک ها را تا چسبیدن کامل مژه حفظ میکند. نوار ایمنی پزشکی که به اندازه کافی ملایم است و می توانید از آن در اطراف پوست ظریف پلک چشم استفاده کنید.

ابزارهای کاشت مژه پیشنهادی فروشگاه افق 24

نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.