محصولات آرایشی ضروری که حتما باید در مسافرت همراه خود داشته باشید.

سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹

من هرگز با محصولات زیبایی سایز کامل مسافرت نمی کنم زیرا می توانند فضای زیادی را در چمدان ها بگیرند - در حقیقت ،  همیشه در خانه ، لوازم مخصوص مسافرت خود را "اندازه سفر" نگه می دارم ، حتی وقتی در خانه هستم ، بنابراین در جای بخصوصی لوازم بهداشتی سایز سفر خود را نگهداری کنید. یک کیف سایز کوچک یا متوسط داشته باشید که  سرم ، مرطوب کننده ها، ضد آفتاب و سایر لوازم آرایشی و بهداشتی مخصوص سفر خود را در آن قرار دهید. من بطری های مسافرتی کوچک را برای نگهداری شامپو ، نرم کننده و لوسیون های خود انتخاب می کنم. ددر این مطلب چند مورد از لوازم آرایشی بهداشتی ضروری برای سفر را آورده ایم تا در صورت نیاز استفاده کنید.

دستمال مرطوب آرایش پاک کن ضد چروک + مرطوب کننده صورت

به طور معمول بهتر است  از مواد شستشوی صورت با کیفیت بالا استفاده می کنید اما وقتی در حال مسافرت یا حتی باشگاه هستید، لازم است  چند دستمال مرطوب کننده برای از بین بردن آرایش یا فقط برای نفس کشیدن دوباره پوستتان داشته باشید. سعی کنید دستمال مرطوبی را انتخاب کنید که حاوی مواد طبیعی بوده و بافت آنها 100٪ پنبه ارگانیک باشد بنابراین می توانند تجزیه پذیر و بدون پلاستیک باشند.

ضد آفتاب صورت رنگی

بهتر است هر روز از ضد آفتاب های روزانه سبک روی پوستتان استفاده کنید. این بهترین راه برای جلوگیری از آسیب ناشی از تابش آفتاب است که منجر به ایجاد چین و چروک ، افزایش لک های پوستی و ... می شود. ضد آفتابی را انتخاب کنید که چرب نباشد و به راحتی بتوانید روی آن آرایش کنید. این سرمایه گذاری برای پوست شما ارزش دارد!

ژل دور چشم

این ژل های طبیعی بسیار مناسب سفر هستند. آنها برای ترمیم پوست و کاهش چین و چروک ها ویتامین های C + E تسکین دهنده ای دارند ، بعلاوه ترکیبی منحصر به فرد از کلاژن تقویت کننده خاصیت ارتجاعی از کاکتوس ها دارند! بعلاوه ، یکی از ترکیبات مهم آلوئه ورا است که برای پوست شما آبرسان است. خداحافظ چشمان پف کرده بعد از یک پرواز طولانی!

ترفند مفید: اینها را حدود یک ساعت قبل از فرود در یک پرواز طولانی استفاده کنید تا  احساس طراوت و تازگی پوست دور چشمانتان حفظ شود.

سوهان ناخن کریستالی

سطح فیلینگ دو طرفه سوهان یا فایل ناخن به شما امکان می دهد ناخن های خود را با لمس سبک تر و از هر جهت ، بدون آسیب زدن به ناخن ، مرتب کنید.

مرطوب کننده ها

این لوسیون سبک و سریع جذب شونده پر از مواد طبیعی برای آرام کردن ، آبرسانی و تغذیه پوست بدون گرفتگی منافذ پوست و ایجاد درخشش است. این یک مرطوب کننده روزانه مناسب است که می توانید چند بار و در هر زمان از آن استفاده کنید!

محصولات درمان آکنه

تغییرات آب و هوا و تغذیه ممکن است برای کسانی که پوست چرب و حساسی دارند ممکن است منجر به ایجاد آکنه و حساسیت های پوستی شود. بنابراین بهتر است این مسائل را پیش بینی کرده و راه درمان آن را با خود ببریم.

نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.