رژلب مایع یا جامد؟

شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹

رژ لب جزو دم دست ترین لوازم آرایش و متنوع ترین و در دسترس ترین انواع محصولات آرایشی است. قطعا اکثر خانم ها در کودکی رژ لب مادر یا مادربزرگ خوود را امتحان کرده اند. رژ لب های جامد و مایع هر دو با جلوه های مات و براق وجود دارند اما مهمترین تفاوت ان ها این است که معمولا رژ لب های مایع در طول روز دوام بیشتری دارند اما به غیر از این مورد تفاوت های زیادی از لحاظ نوع بسته بندی و ماندگاری رژلب ها وجود دارد.

رژ لب ها در طیف گسترده ای از بافت ها و رنگ ها وجود دارند. یک رژ لب خوب با بافت مومی خود ، تمام روز اثر مرطوب کننده ای روی لب شما خواهد گذاشت. در روند نزولی ، در ادامه روز و گذر زمان ، رژ لب از بین می رود و اگر می خواهید رنگ را بر روی لب خود نگه دارید مجدداً آن را دوباره استفاده کنید. به علاوه ، مشکل باقی ماندن لک ها و اثرات رژ لب در همه جا وجود دارد. شما آن را روی گونه های دوستان و فنجان و لیوان قهوه خود پیدا خواهید کرد ، و اگر در استفاده از رژ لب خود مراقب نباشید ، روی دندان های خود آثار آنرا خواهید دید. اوه ، وحشتناک است!

از طرف دیگر رژ لب‌های مایع تمایل به ماندگاری بیشتر دارند. با این حال ، همه رژ لب های مایع یکسان نیستند. بعضی از آنها براق و تقریباً چسبناک هستند که تقریباً در همان زمان یا مدت زمان کمتری نسبت به رژ لب استاندارد پوشانندگی خود را حفظ می‌کنند. بعضی از آن‌ها دارای یک بافت خشک و مات هستند ، به این معنی که می توانند کاملاً خشک شوند و روی لب ها بسته شود و بسته به کیفیت محصول ، استفاده از آن ها ناراحت کننده است ( معمولا رژ لب های مایع 24 ساعته چنین بافتی دارند. ). در مقایسه با رژ لب استاندارد شما ، استفاده از رژلب‌های مایع کمی دشوارتر است زیرا باید قبل از اینکه کاملا روی لب های شما فیکس شود با دقت و سرعت آرایش کنید. با این وجود باید تا قبل از اضافه کردن روکش بالای براق یا لایه دیگر صبر کنید تا رنگی غلیظ تر به شما بدهد.

اگر لازم است هر روز به سرعت از خانه خارج شوید رژ لب مایع مناسب شما نیست. رژ لب‌های مایع معمولاً دارای انتهای برس مانند کوچک با لوله ای حاوی براق کننده لب هستند ، رنگ در جایی که آن را روی لب‌های خود قرار دهید باقی می ماند و خود را به لیوان شما منتقل نمی کند ، باقی نمی ماند و به هیچ وجه به خطوط اطراف لب شما سرایت نمی کند. به شما لبخند دقیقی تمام طول روز می دهد در. در روند نزولی گذر زمان، رژ لب های مایع غالباً حاوی الکل و سایر ترکیبات هستند که اثر خشک کنندگی روی لب شما دارند. قبل از استفاده از رژ لب های مایع ، این کار به راحتی با استفاده از کمی lip balm  یا بالم لب اصلاح می شود. متأسفانه ، باید دوباره این کار را انجام دهید تا تأثیر مرطوب کننده در طول روز را حفظ کنید ، گرچه برای این کار به آینه احتیاج ندارید ، بنابراین به سرعت انجام می شود.

نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.