نحوه پیدا کردن شانه مناسب برای موهای شما

چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹

شانه های زیادی برای انتخاب وجود دارد ، و انواع زیادی مو نیز وجود دارد. این مقاله می تواند به شما کمک کند تصمیم بگیرید که کدام شانه برای موهای شما مناسب است. استفاده از شانه اشتباه برای موهای شما می تواند آسیب طولانی مدت ایجاد کند.

شانه های مختلف را ببینید اما آن‌ها را روی موهای خود آزمایش نکنید ، زیرا برخی از شانه ها ممکن است به موهای شما آسیب برساند. آن را بر روی عروسک با موهای ریز و یا هر چیز دیگری مثل کلاه گیس یا موی مصنوعی، امتحان کنید اما از خانواده یا دوستانتان نیز برای تست مدل های مختلف شانه استفاده نکنید، زیر ممکن است موهای آنها آسیب ببیند.

هنگام آزمایش ، نگاه کنید که چگونه شانه مو را صاف می کند. شانه کردن موهای خود را با آن شانه امتحان کنید ، اما حداقل یک اینچ از موها را برای این کار جدا کنید. (به یاد داشته باشید: آسیب نبینید!).

این کار را روی چیزهای مویی ، مماس که نمی خواهید آزمایش کنید. ببینید که آیا این شانه باعث ایجاد آسیب شده است یا خیر. این را روی موهای خود آزمایش نکنید.

شانه ای را انتخاب کنید که موهای شما را از ریشه جدا نمی‌کند. قبل از انجام این کار ، بارها و بارها موها را شانه بزنید تا مطمئن شوید واقعاً آسیبی به آن وارد نخواهد شد، برای این کار ببینید که آیا موهای شما به راحتی از هم جدا میشوند یا اینکه تعداد زیادی از موها از ریشه کنده میشوند.

شانه ای را انتخاب کنید که براش مناسب داشته باشد. اکثر شانه ها نیز اگر دندانه های زیادی داشته باشند خوب عمل می کنند، بنابراین حداقل سعی کنید دریابید که چه تعداد مو در شانه وجود دارد. شانه ای را با موهای مناسب و مقدار مناسب انتخاب کنید. سعی کنید شانه ای پیدا کنید که آسیب ایجاد نکند و حداقل بیش از 100 دندانه داشته باشد.

نوع مناسب شانه را انتخاب کنید. در اینجا انواع مختلفی از شانه ها که ممکن است مناسب شما باشد ، ذکر شده اند:

  • یک برس مستطیل شکل که گردش خون را در اطراف پوست سر شما تحریک می کند. برای موهای متوسط تا بلند و برای خنثی کردن الکتریسیته موهای شما میتواند مفید باشد.
  • برس پین؛ یک برس بیضی شکل با پین های فلزی گرد که برای نفوذ به موهای ضخیم شما استفاده می شود. برای موهای ضخیم یا مجعد بهتر است.
  • یک برس بیضی شکل یا گرد پوست سر شما را ماساژ داده و روغن طبیعی مو را در تمام نواحی سر توزیع می کند. مناسب برای انواع مو.
  • شانه دندان عریض؛ همانطور که از نام آن پیداست ، شانه ای با دندان های دور که موهای شما را صاف می کند ، می تواند در هنگام شستن موها برای توزیع یکسان نرم کننده و شامپو نیز استفاده شود. بهترین استفاده برای باز کردن گره ها در موهای شما است. این نوع برس با همه نوع مو کار می کند.
  • برس موی گراز شکل؛ با این برس یک ظاهر طراحی شده برای باز کردن گره موها میباشد. جهت گردش بهتر و توزیع روغن‌های طبیعی سر شما را برای داشتن موهای براق تر و قابل کنترل تر تحریک می کند.
  • شانه معمولی؛ فقط هر روز شانه معمولی خود را که می توانید در اندازه های مختلف آنها را خریداری کنید. برای صاف کردن موهایتان و براق تر شدن آن مناسب است.
نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.