نکات استفاده از ریش تراش برای آقایان

سه شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۸

تراشیدن سریع موهای صورت بدون ایجاد التهاب و خونریزی قطعا خواسته اکثر آقایان است. اما این موضوع هنگام تلاش برای دستیابی به اصلاح کامل می تواند مشکل ساز باشد. آماده سازی مناسب ، تکنیک و مراقبت های بعدی کلیدهای بهینه سازی ریش تراش برقی شما هستند.

ریش تراشی را انتخاب کنید که متناسب با نیاز شما باشد. انجمن های مردانه را بخوانید یا با یک متخصص نظافت مانند یک آرایشگر متخصص در اصلاح موهای صورت مشورت کنید تا بفهمید که موهای صورت شما چگونه رشد می کند و چه روشی برای نزدیک شدن به خطوط صورت شما صحیح است. موهای همه با سرعت متفاوتی رشد می کنند و بافت متفاوتی دارند بنابراین از اینکه چه ویژگی هایی برای شما بیشترین سود را دارند آگاه باشید.

در حالی که ریش تراش برقی بیشتر برای تراشیدن خشک استفاده می شود ، از مدل های جدید آن‌ها نیز می توان برای تراشیدن مرطوب استفاده کرد. با این حال ، مدل های جدید مرطوب ممکن است گران قیمت باشند.

سایت های فروشگاه اینترنتی می توانند به شما کمک کنند تا تعیین کنید که کدام ریش تراش قیمت مناسب شما است. برخی از ریش تراش‌ها ممکن است براساس ویژگی های اضافه شده که نیازی به نوع موی خاص خود ندارند ، گران قیمت باشند.

صورت خود را بشویید. آب گرم ، دوش آب گرم یا یک دستمال مرطوب صورت به نرم شدن ریش کمک خواهد کرد و در نتیجه گرفتن ریش تراش راحت تر خواهد شد.

صورت خود را با یک پاک کننده ملایم صورت بشویید تا از شر هرگونه میکروب و چربی که ایجاد شده است خلاص شوید. اگر پوست حساسی دارید ، با یک متخصص مراقبت از پوست مشورت کنید تا بفهمید که بهترین ماده پاک کننده برای شما کدام است.

اگر وقت کافی برای دوش گرفتن ندارید ، روشویی را با آب گرم مرطوب کنید. چند دقیقه آب گرم را روی ریش و ساقه نگه دارید.

از لوسیون های مخصوص پیش تراشیدن بر پایه الکل استفاده کنید. محصولات مبتنی بر الکل باعث می شود که غبار و روغن طبیعی پوست (سبوم) پوست شما از بین برود و موهای صورت شما صاف شود. در صورت مشاهده الکل تحریک کننده ، از یک تسکین دهنده پودری مثل پودر بچه استفاده کنید.

بیشتر محصولات مخصوص پیش از تراشیدن شامل موادی مانند ویتامین E هستند تا از پوست شما محافظت شود و از تحریک کاسته شود.

برخی از محصولات مانند بهینه ساز قبل از تراشیدن ( pre-shave  optimizer ) و روغن قبل از تراشیدن وجود دارد که می تواند اثربخشی یک ریش تراش برقی را بهبود بخشد. برای اینکه دریابید چه چیزی برای پوست شما مفید است ، با یک متخصص مراقبت از پوست مشورت کنید. وقتی متوجه شدید چه محصولی برای شما مفید است ، به روال مراقبت از پوست خود ادامه دهید.

دانه موهای صورت خود را پیدا کنید. مکان‌هایی را که موهای صورت شما رشد می کند مالش دهید و جهت صاف آن جهتی است که با رشد دانه ها هم جهت است.

فرقی نمی کند موهای صورت شما صاف ، فرفری یا درشت باشد ، یادگیری جهت رشد آن به شما اجازه می دهد تا از تحریک در محل رشد یا ریشه موها جلوگیری شود.

نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.