سایر کاربرد های اسپری فیکس آرایش

پنجشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۸

1. از آن برای مرطوب کردن اسفنج آرایشی خود یا بیوتی بلندر استفاده کنید.
بسیاری از افراد از یک بیوتی بلندر یا نسخه عمومی این اسفنج آرایشی مشهور برای ترکیب و جذب کرم پودر مایع استفاده می کنند. برای استفاده صحیح از این اسفنج ، پیش از استفاده از آرایش ، باید آن را مرطوب کنید. به جای استفاده از آب ، می توانید از اسپری فیکس کننده برای مرطوب نگه داشتن اسفنج استفاده کنید.

این ممکن است برای تمام اسفنج ها کار نکند. برخی از برند ها ممکن است بعد از استفاده از اسپری فیکس بدتر شوند یا حس چسبندگی پیدا کنند، بنابراین مراقب باشید.

رطوبت موجود در اسفنج به ترکیب و یکدست کردن کرکم پودر و راحتی بیشتر آرایش کمک خواهد کرد.

اسپری فیکس همچنین به جلوگیری از کمرنگ شدن و از بین رفتن کرم پودر در طی یک روز طولانی کمک خواهد کرد.

2. اسپری فیکس را روی براش سایه چشم خود اسپری کنید.
بسیاری از سایه های چشم پودری بسیار کم رنگ هستند ، و به نظر می رسد که باید حتما چند بار روی هم سایه را مجدد پخش کنید تا رنگ جسورانه و رنگ مورد نظر خود را بدست آورید. اسپری فیکس می تواند به این امر کمک کند. براش
سایه خود را گرفته و آن را درون سایه چشم پودری که اعمال می کنید آغشته کنید. سپس قبل از اینکه آن را روی پلک خود بمالید ، براش را با اسپری فیکس خود اسپری کنید. این باعث می شود سایه تنها از پودر خشک مات تبدیل به سایه ای پر رنگ تر و جذاب‌ تر شود.

سایه چشم بر روی پلک شما مرطوب خواهد بود ، اما به سرعت خشک می شود.

اسپری فیکس به شما کمک می کند سایه چشم شما در جای خود باقی بماند و تمام روز دوام بیاورد ، بدون اینکه ایجاد لکه کند.

اگر ظاهر جدیدی را امتحان می کنید یا ظاهری را لازم دارید که به آرایش ترکیبی نیاز دارد ، از انجام این کار خودداری کنید. صبر کنید تا ظاهر خود را کامل کنید ، سپس چشمان خود را ببندید و اسپری کنید.

3. اسپری فیکس را روی براش مخصوص کانسیلر خود اسپری کنید.
برای پوشش حلقه های سیاه زیر چشم و ایجاد جلوه ای روشن تر کانسیلر را زیر چشمان خود بزنید و در مرحله نهایی با ضربات انگشت دست آن‌را پخش کنید. سپس براش مخصوص کانسیلر خود را به اسپری فیکس آغشته کنید و زیر چشمان خود بکشید. این کار باعث می‌شود که کانسیلر به راحتی پخش شود. همچنین اسپری فیکس باعث حفظ رطوبت پوست حساس اطراف چشم‌ها می‌شود و از ایجار چروک و خط و خطوط زیر چشم‌ها جلوگیری می‌کند.

نکته 1: همیشه بعد از استفاده از اسپری فیکس چند دقیقه زمان بدهید تا کاملا خشک شود، و تا زمانی که کاملا خشک نشده از حرکت دادن سر و صورت خود بپرهیزید.

نکته 2: همیشه قبل از استفاده از اسپری فیکس آنرا بخوبی تکان دهید تا مواد داخل آن مخلوط شود.

نکته 3: اسپری فیکس خود را در طول روز مجدداً استفاده کنید. اسپری فیکس را داخل کیف خود بگذارید تا بتوانید هر وقت خواستید آن را استفاده کنید. بسته به نوع خاص اسپری که شما انتخاب کرده اید ، می تواند شما را خنک کند ، آرایش شما را ملایم کرده و پوست شما را در طول روز دوباره زنده کند.

نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.