محصولات زیبایی که می توانند در یخچال شما زندگی کنند!

یکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۸

اگر نمی‌دانید که چگونه عمر مفید محصولات زیبایی خود را طولانی تر کنید ، بهتر است این خبر خوب را بدهیم که برخی از آن‌ها واقعاً می توانند در یخچال نگهداری شوند!

بله ، می دانم که خنده دار به نظر می رسد ، اما در واقع یک تن از محصولات مراقبت از پوست و لوازم آرایش وجود دارد که می توانند به معنای واقعی کلمه در یخچال شما به‌خوبی نگهداری شوند! برخی محصولات وقتی سرد نگه داشته می‌شوند طول عمر طولانی تری دارند ،و موقع استفاده مزایای بیشتری برای پوست شما به ارمغان می آورند ، و بعضی افراد هنگام استفاده از محصولات در یخچال مانده احساس خنکی خوشایندی می کنند!

در ادامه این مطلب لیستی از محصولاتی که می‌توان در یخچال نگهداری کرد به شما ارائه می‌کنیم:

  1. کرم‌های دور چشم

اولین چیزی که هنگام بیدار شدن در مورد چشمانتان متوجه می شوید چیست؟ کیسه هایی که زیر چشم پف کرده اند؟ آیا فکر کرده اید که راه حل چیست؟ سعی کنید کرم چشم خود را در یخچال نگهداری کنید. خوب و خنک است، بنابراین خنکی کرم می تواند به کاهش پف چشم شما کمک کند.

  1. کرم‌های ضد آفتاب

در پایان تابستان ، ضد آفتاب خود (همان موردی را که در ساحل یا استخر از آن استفاده کرده اید) در یخچال خود قرار دهید! محیط سرد به عملکرد SPF شما در بهترین حالت ممکن کمک می کند. گرچه تابستان به پایان می رسد ، به یاد داشته باشید که کرم‌های ضد آفتاب برای محافظت در برابر اشعه های مضر UVA که در تمام سال وجود دارند بسیار مناسب هستند ، و هنوز باید از ضد آفتاب استفاده کنید.

  1. رژ لب

بنابراین اگر روزانه یک رژ لب را استفاده می کنید ، لازم نیست در یخچال نگهداری شود ، اما برای حفظ استقامت و کاهش احتمال آلوده شدن بهترین روش نگهداری رژلب‌ها در یخچال است که به بهتر شدن جلوه و رنگ آن‌ها نیز کمک می‌کند.

  1. انواع ماسک‌ها

اگر هیچکدام از لوازم آرایش خود را در یخچال نگهداری نمی‌کنید توجه داشته باشید که حتما حتما باید ماسک‌های خود را در یخچال نگهداری کنید. خنک بودن ماسک باعث سفت شدن پوست و کاهش التهابات پوستی می‌شود و همچنین استفاده از یک ماسک خنک آرامش یشتری به پوست شما خواهد داد. بنابراین برای حفظ طراوت و تازگی پوست یا موی خود حتما ماسک‌های خود را در یخچال نگه‌داری کنید.

  1. لاک‌های ناخن

یکی از عواملی که به صاف و صیقلی بودن لاک ناخن کمک می‌کند نگهداری از آن در محیط سرد و مرطوب است. گرما و نور باعث آسیب مواد لاک شده و به مرور زمان باعث دو فازی شدن و تخریب رنگ لاک می‌شود. البته قطعا به این موضوع آگاه هستیم که ممکن است تعداد زیادی لاک داشته باشید! پس بهتر است رنگ‌هایی که بیشتر مورد استفاده تان هستند و مواد داخل آن‌ها هنوز پر است را حتما در یخچال نگه داری کنید.

  1. عطر و ادکلن

بله ، درست است - می توانید عطرهای خود را در یخچال نگهداری کنید! اگر عطر و ادکلن در معرض نور یا گرمای بیش از حد باشد ، مانند روی کمد یا پیشخوان حمام ، می تواند به مرور زمان خراب شود و دیگر همان بو نداشته باشد! نگه داشتن عطر و ادکلن در یخچال باعث می شود بوی عطر به همان خوبی که در روز اول بوده ، باقی بماند.

نظرات کاربران

توجه: توجه

امکان ثبت نظر برای این مطلب وجود ندارد.