چگونه بهترین دئودورانت را برای بدن و سبک زندگی خود انتخاب کنید.

یکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۸

آیا دوست دارید بدن شما برای مدت طولانی عطر گل‌های خوشبو را به همراه داشته باشد؟ یا فقط می‌خواهید از شر تعریق زیاد خلاص شوید؟
انتخاب دئودورانت مناسب وقتی گزینه های زیادی وجود دارد ، می تواند مشکل باشد. خوشبختانه ، لیست زیر به شما کمک می کند یاد بگیرید که چگونه بهترین دئودورانت را برای هر نوع نیاز خود انتخاب کنید. نمی توانم قول بدهم که همه آنها لکههای سفید باقی نگذارند ، اما خوشبختانه رهایی از لکه های دئودورانت خیلی راحت‌تر از نابود کردن بوی بد زیر بغل است.

مورد اول: من می خواهم تفاوت بین دئودورانت و ضد عرق ها را مشخص کنم (چون بله ، تفاوت وجود دارد!) "دئودورانت ها با از بین بردن باکتری هایی که باعث بو شدن عرق می شود با بوی بد مبارزه می کنند. ضد عرق ها با مسدود کردن مجاری عرق شما ، معمولاً با نمک آلومینیوم ، ترشح عرق و رطوبت را متوقف می کنند."
احتمالاتی در مورد سرطان زا بودن رول های ضد عرق وجود دارد که این درصورتی امکان دارد که رول حاوی آلومینیوم باشد که این مورد در درصد بسیار کمی از رول ها وجود دارد اما باز هم بهتر است در هنگام خرید رول زیر بغل به این موضوع توجه کنید.

در اینجا چند فاکتور برای انتخاب دئودورانت متناسب با نیاز شما را آورده ایم:

  1. اگر نگرانی اصلی شما تعریق است:

این مورد زمانی صحیح است که زمانی که شما برای مدت طولانی یک لباس را بر تن دارید بوی بدی نمیگیرید و فقط لباستان مربوط می‌شود. البته این خوش شانسی شماست! بنابراین باید از محصولات ضد عرق بدون بواستفاده کنید که خاصیت ضد تعریق آن‌ها زیاد باشد.

  1. مهمترین نگرانی شما این است که بوی خوبی بدهید.

اگر واقعاً عرق نمی کنید ، یک دئودورانت خالص می تواند راهی درست پیش روی شما باشد. دنیایی از عطرها در بازار وجود دارد ، بنابراین برای یافتن عطر مورد علاقه خود میتوانید بیشتر جستجو کنید!

  1. شما واقعا به یک دئودورانت بسیار بسیار قوی نیاز دارید!

اگر حتی با گذشت چند ساعت از استحمام خود بوی بدی میگیرید و دائما نگران بد بو شدن نواحی حساس بدن خود هستید بهتر است یک دئودورانت بسیار قوی با مقاومت زیاد در بابر عرق و تجزیه شدن بگیرید.

  1. بدنبال راهی طبیعی برای از بین بردن بوی بد بدن خود هستید.

برای این کار میتوانید مقداری نعناع یا گیاه مریم گلی دم کرده را تهیه کنید. مقداری پنبه را به آن آغشته کرده و روی نواحی مورد نظر بزنید.  همچنین استفاده از لیمو، گلاب و رزماری مواردی است که در طب سنتی برای رفع بوی بد بدن به آن‌ها اشاره شده است اما توجه داشته باشید که قطعا تاثیر آن‌ها در یک بار استفاده مشخص نمی‌شود و باید هفته ای چند مرتبه از آن‌ها استفاده کنید.

همچنین دئودورانت های کرمی در بازار وجود دارندن که طبیعی بوده و با املاح معدنی ساخته شده اند بنابراین یکی از راه‌های طبیعی دیگر استفاده از اینگونه محصولات است.

  1. جا ماندن لکه های سفید روی لباستان اهمیت چندانی برای شما ندارد.

اگر جا ماندن لکه های سفید برای شما اهمیت ندارد می‌توانید از دئودورانت های صابونی یا اسپری های پودری استفاده کنید.

برچسب‌ها:
نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.