نکاتی برای آرایش پاییزی

یکشنبه ۷ مهر ۱۳۹۸

پاییز فرا رسیده این به آن معنی است که که ادویه جات، ترشی جات، کدو تنبل، و هزاران خوردنی خوشمزه دیگر در راهند. شب یلدای ایرانی و هالووین و جشن شکر گذاری خارجی همه و همه نیاز به آرایشی گرم و پر زرق و برق دارند.

پاییز فصل مناسبی برای استفاده از رنگ‌های گرم و رنگ های تیره تر است به شرط آنکه در جای مناسب خود استفاده شوند. بخاطر داشته باشید که در آرایشتان یک نقطه قوت در نظر بگیرید. مثلا اگر میخواهید روی زیبایی لب‌ها مانور دهید آرایش چشمتان را ساده تر انجام دهید و اگر میخواهید تاکید روی چشمان شما باشد از رژلب کمرنگ‌تر و مات تری استفاده کنید.

  1. با سردتر شدن هوا بطور قطع تغییراتی برای مراقبت از پوست خود باید اعمال کنید مثل استفاده بیشتر از مرطوب کننده و استفاده از رنگ‌های گرم‌تر در آرایشتان.
  2. پرایمرهای آرایشی خود را از ترکیبات ضد جوش و کنترل کننده چربی به فرمول‌های آبرسان‌تر تغییر دهید. همچنین پاییز زمان خوبی برای استفاده از رنگ‌های روشن‌تر به جای برنزرهای غلیظ و سنگین است.
  3. از کرم های پودری استفاده نکنید! زیرا هوای سردتر پوست خشک یا کم آب شما را برجسته و پوسته پوسته نشان می‌دهد. به‌جای آن از کرم های مایع و سبک یا مرطوب کننده های رنگی استفاده کنید که نیاز روزانه شما را برای تمام فصل برطرف می‌کند.
  4. برای داشتن لب‌هایی پاییزی و زیبا از رنگ‌هایی با تناژ شرابی و قرمز استفاده کنید. سایه های تیره تر را بعنوان رنگ اصلی به لب‌های خود بزنید و سایه های روشن تر را به مرکز لب پایینی بزنید. البته برای قسمت میانی لب‌های خود از هایلایتر نیز می‌توانید استفاده کنید.
  5. فصل استفاده از رنگ های شکلاتی و شرابی فرا رسیده است بنابراین میتوانید از سایه های تیره تری برای روی گونه های خود استفاده کنید. آرایش‌های مات و محو برای فصول سرد سال مناسبتر هستند و آرایش براق بیشتر برای بهار و تابستان جذابیت دارند.
  6. با ملایم‌تر شدن تابش خورشید استفاده از کرم پودر بیشتر می‌شود زیرا نگران استفاده از ضد آفتاب و ناراحتی های پوستی نیستید. اما برای مصرف روزانه بهتر است که یک بی بی کرم با Spf15 یا 20 استفاده کنید که آسیب های احتمالی را به حداقل رسانده و برای استفاده روزانه سبک باشد.
  7. در استفاده از رنگ های تیره و شکلاتی زیاده روی نکنید زیرا این رنگ ها باید با صورت شما هماهنگ باشد و ممکن است اصلا روی چهره شما ننشیند و بنظر ظاهری اغراق آمیز درست کنید. بنابر این رنگ های تیره و روشن را در کنار هم استفاده کنید و رنگ های تیره را بخوبی محو کنید.
برچسب‌ها:
نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.