راهکارهایی سریع و آسان برای داشتن مژه های بلندتر و ضخیم تر

جمعه ۴ مرداد ۱۳۹۸

در مورد اینکه تا چه اندازه مژه هایی بلند و پر روی زیبایی چهره تاثیر دارند هرچقدر صحبت کنیم کم است. اما سوال اینجاست که چگونه مژه های ما بصورت طبیعی بلند و فر باشند تا هر روز صبح مجبور نباشیم زمان طولانی را برای فرم دادن به آن‌ها صرف کنیم. در واقع 2 دسته راهکار وجود دارد: دسته اول راهکارهایی هستند برای تقویت مژه ها و مراقبت از آنها و یاد گرفتن شیوه هایی آرایشی برای ضخیم تر جلوه دادن مژه ها و راهکارهای دوم راهکارهایی مصنوعی تر مانند کاشت مژه و استفاده از مژه های مصنوعی است. در مطلب زیر ترکیبی از هر دو راهکار را برای شما آورده ایم.

رشد مژه

  1. از پرایمر مژه استفاده کنید.

احتمالا شما قبل از استفاده از کزم پودر روی صورت از پرایمر استفاده می‌کنید، بنابراین چرا برای آرایش چشم این کار را نکنید؟! پرایمر با کیفیت به مژه ها حجم داده و طول آن‌ها را بلندتر جلوه می‌دهد. همچنین پرایمر باعث می‌شود که ریمل راحت تر جذب مژه های شما شده و ماندگاری طولانی‌تری داشته باشد. ریمل های بسیاری وجود دارند که دو سره هستند و یک طرف آن‌ها پرایمر مژه است. اگر مژه های کم پشت و کوتاهی دارید استفاده از پرایمر را به شما توصیه می‌کنیم.

  1. از فر مژه استفاده کنید.

فر کردن باعث می‌شود طول مژه ها بلندتر دیده شده و چشمان شما بازتر بنظر بیایند، بنابراین در درشت تر جلوه دادن چشم ها موثر است. فر مژه ابزار بسیار کاربردی است که قبل از ریمل زدن استفاده می‌شود. در استفاده از فرمژه دقت کنید که این ابزار را روی مژه ها زیاد فشار ندهید زیرا ممکن است باعث شکستن مژه ها شود.

  1. فرمولاسیون ریمل خود را تغییر دهید.

استفاده از ریمل قطعا ساده ترین راه برای ضخیم تر جلوه دادن مژه های شماست. 2 نوع اصلی از ریمل ها وجود دارند که یکی حجم دهنده و دیگری بلند کننده است. ریمل های بلند کننده ولی فیبرهای ریون و نایلون هستند که به طول مژه های طبیعی شما اضافه می‌کند. ریمل‌های حجم دهنده با متراکم تر کردن مژه ها به ضخامت آنها می افزایند البته از ریمل های ضد آب هم غافل نشویم که برای استفاده در محیط های مرطوب فوق العاده هستند.

  1. از اکستنشن مژه استفاده کنید.

اگر راهکارهای دیگر جوابگوی شما نبود میتوانید اقدام به استفاده از اکستنشن مژه کنید. این یک گزینه عالی برای کسانی است که مژه های بور و کم پشت دارند. در این روش معمولا مژه ها بصورت تار به تار به مژه های طبیعی شما وصل میشوند. جنس مژه ها میتواند از موی طبیعی انسان یا حیوانات باشد. اما دقت کنید که حتما برای این کار به محیط استریلیزه و امنی مراجعه کنید تا احتمال بروز حساسیت را به حداقل برساند.

  1. از لیفت مژه استفاده کنید.

ماندگاری این روش تقریبا 2 ماه بوده اما هزینه آن پایین تر اکستنشن است و با استفاده از لوسیون مخصوص و پوشش سیلیکونی به مژه ها حالت میدهند. معمولا این روش برای افرادی کاربرد دارند که موهای آن‌ها و همچنین مژه ها به سختی حالت می‌پذیرد.

 

نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.