دنیای رنگارنگ برق لب‌ها

دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۸

بین تمام محصولات آرایشی پرطرفدار خانم ها برق لب یکی از جذابترین لوازم آرایش مخصوصا در فصل تابستان است زیرا دانه های براق آن زیر نور آفتاب جلوه بهتری دارد. اما استفاده از برق لب هم مانند هر لوازم آرایش دیگری قوانین و نکات خاصی دارد بنابراین در این مطلب چند نکته برای استفاده بهتر از برق لب را برای شما بازگو میکنیم.

نکته اول: رنگ درست را انتخاب کنید.

همیشه سعی کنید برق لب را چند درجه روشن تر از رژ لب خود انتخاب کنید تا جلوه آن روی رنگ تیره تر مشخص باشد. برق لب هایی که خورده های اکلیلی دارند جذابیت بیشتری داشته و مشخص تر هستند.

نکته دوم: برق لبی نزدیک به تناژ رنگ پوست خود انتخاب کنید.

اگر از خط لب استفاده می‌کنید یا لبهای شما بصورت طبیعی داری خط پررنگ تری در حاشیه است، برق لبی را انتخاب کنید که به تناژ پوست شما نزدیکتر باشد. این کار باعث میشود که رنگ های مات و محو برجسته تر و واضح‌تر بنظر بیایند.

نکته سوم: برق لب ها را با بافت آن‌ها قضاوت نکنید.

برق لب هایی با فرمول ضخیم و چسبنده همیشه هم بد نیستند زیرا این جنس برق لب ها اکیل زیاد و فشرده ای دارند که حداکثر حالت براق را به لب ها میدهند اما بعضی از برق لب ها چسبناک و بیکیفیت هستند و حالت تازگی لب را تحت تاثیر قرار میدهند. اگر لب های خشکی دارید برق لب هایی را انتخاب کنید که حاوی بالم لب بوده و لب های شما را نرم کند.

نکته چهارم: از لبهای خود محافظت کنید.

برق لب زدن به لب‌ دقیقا مثل روغن زدن به بدن است بنابراین باید آن را به عنوان یک محافظ پوست لب نیز به حساب آورید و برق لب هایی را انتخاب کنید که Spf مناسبی داشته باشند و از لب‌های شما در برابر اشعه مضر آفتاب محافظت کنند.

نکته پنجم: لب‌های خود را روی هم نکشید.

کشیدن لب‌ها روی یکدیگر باعث می‌شود که برق لب به اطراف لب‌های شما حرکت کند در صورتی که برق لب برای براق کردن قسمت های میانی لب استفاده میشود و در حاشیه لب‌ها جلوه زیبایی ندارد.

چگونه ماندگاری برق لب را افزایش دهیم؟

برق لب ها بطور طبیعی ماندگاری کمی دارند زیرا عواملی مثل غذا خوردن، نوشیدن آب و غیره روی پاک شدن آن‌ها تاثیر دارد. اما برای افزایش ماندگاری برق لب راه حلی وجود دارد و آن این روش است که ابتدا به تمام قسمت های لب خود مداد لب بزنید سپس با یراش کوچک مقدار پودر فیکس روی آن بزنید و در نهایت برق لب را روی آن استفاده کنید.

نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.