پیشینه و تاریخچه آرایشی میلانی

چهارشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۹

چگونه میلانی به خط آرایشی تبدیل شد که امروز می شناسیم و دوستش داریم؟ بنیانگذاران میلانی ، خواهران و برادران رالف بیجو و لوری مینک ، در ابتدا صاحب یک شرکت آرایشی و بهداشتی با نام جردانا بودند. در سال 2002 ، پس از الهام گرفتن از مد بزرگ زادگان شهر میلان، ایتالیا ، آنها تصمیم به باز کردن برند آرایشی دیگری در همان فروشگاه جوردانا گرفتند. آنها فرنچایز جدید خود میلانی را به عنوان ادای احترام به شهر الهام بخش خود نامیدند.

میلانی یک مارک آرایشی با کیفیت بالا در داروخانه ها است - آرایش با کیفیت و با قیمت منصفانه! بیشتر محبوبیت آن در سایه های رنگی منحصر به فرد آن است که برای همه تن های پوست متنوع ، مناسب است. به همین ترتیب ، آرایش آنها به دلیل داشتن رنگ غنی ، رنگدانه هایی با دوام و کیفیت عالی شناخته شده است.

بررسی اجمالی محصولات آرایشی میلانی

لوازم آرایشی Milani شامل محصولاتی برای لب ، چشم ، ابرو ، صورت و ناخن است - و نه فقط محصولات آرایشی بلکه اسکراب های لب و پاک کننده رنگ لب نیز دارد. میلانی همچنین کلیه براش های مختلفی را برای تمام نیازهای شما در مورد آرایش به مشتریان در سرتاسر دنیا ارائه می دهد.

بررسی سایه های گونه میلانی

میلانی سه خط سرخ تولید سایه های گونه دارد: سایه گونه سرخ گل رز ، پودر گل سرخ ، سایه مایل به قرمز و رنگ هارمونی سرخ. اول از همه ، Blus Blushes در یازده رنگ قرار دارد ، بنابراین به احتمال زیاد یک رنگ (یا بیشتر) پیدا خواهید کرد که متناسب با تن پوست شما باشد. این پودرهاها فوق العاده رنگی هستند ، بنابراین فقط از کمترین مقدار پودر روی براش خود استفاده کنید مگر اینکه به خصوص رنگ غلیظی را روی گونه خود دوست داشته باشید. آن‌ها بسیار متنوع هستند - بسته به سایه ، می توانید از آن به عنوان سایه روشن یا کانتورینگ، برجستهسازی یا سایه چشم استفاده کنید. در حالی که بیشتر سایه های گونه میلانی براق است ، اگر شما طرفدار آرایش های براق نیستید مدل های مختلفی از رنگ های مات نیز وجود دارد. رنگ های پرطرفدار سایه های گونه میلانیBerry Amore- توت با دانه های طلایی غوطه ور و روزا رومانتیکا (صورتی نرم و گرد و خاکی با تابش نور) است. این رنگ ها بسیار متفاوت هستند ، اما هر دو خیره کننده هستند.در حال حاضر 8 مدل مختلف از سایه های چشم میلانی در بازار جهانی موجود است که همه آن‌ها فوق العاده هستند. پالت رنگهای براق، پالت رنگ های مات، پالت رنگهای غلیظ و پر رنگ و...
در هر پالت شش رنگ مختلف سایه وجود دارد ، و در پشت هر یک تصویر یک آموزش گام به گام است که به شما نشان می دهد چگونه می توانید به راحتی به یک سایه چشم زیبا دسترسی پیدا کنید. این سایه ها را می توان مرطوب و خشک بکار برد و بیشتر آنها ترکیبی از سایه های براق و مات است. بعضی از آنها رنگی تر از سایرین هستند ، می توانید آنها را برای ظاهری قوی تر و چشمگیرتر بصورت حرفه ای بکار ببرید. سایه های چشم میلانی تمام روز روی چشمان شما دوام می آورند.

آیا محصولات آرایشی میلانی وگان هستند؟

در حالی که میلانی به طور خاص یک برند وگان نیست ، اما محصولات بسیار متنوعی دارند که از نظر وگان مناسب هستند. اگر به کالای خاصی علاقه دارید ، آن را در وب سایت آنها مشاهده کنید و مشخص کند که آیا وگان است.

محصولات آرایشی میلانی در فروشگاه اینترنتی افق 24 

نظرات کاربران

توجه: توجه

امکان ثبت نظر برای این مطلب وجود ندارد.