طریقه استفاده از ژل مو

سه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۸

ژل مو یکی از قدیمی ترین محصولات برای آرایش مو و تغییر ظاهر است و می توان از آن برای ایجاد استایل هایی از حالت عقب کشیده گرفته تا حالت شلوغ و نامرتب استفاده کرد. استفاده از ژل دشوار نیست، هنگامی که شما مدل موهای ایده آل خود را در ذهن دارید. این که آیا شما به سادگی سعی در ایجاد یک مدل موی ثابت و مرتب برای کارهای روزانه خود دارید یا می خواهید نگاه خاصی به رویداد رسمی بعدی خود بیندازید ، ژل مو ممکن است بهترین دوست جدید شما باشد.

  1. ژل مناسب را انتخاب کنید

ژل‌های مو معمولاً بر اساس ضخامت ترکیب و قدرت ماندگاری طبقه بندی می شوند. رنگ و بوی ژل‌های مو به طور کلی هیچ تفاوتی از نظر نحوه کارکرد آنها ندارد. بیشتر ژل ها با نوک انگشتان استفاده می شوند ، اما تعدادی از آنها دارای اسپری هستند. تصمیم بگیرید کدام یک برای سبک شما مناسب است یا هرکدام را امتحان کنید و ببینید کدام یک را ترجیح می دهید.

یک ژل سبک و کف دار در ایجاد ظاهری بازیگوش و نامرتب مؤثر است.یک ژل با ماندگاری متوسط برای جلوه براق بسیار عالی است و باعث می شود موهای شما جلوه جذابی پیدا کند. همچنین در روزهایی که وزش باد زیاد است بهتر است از ژل هایی غلیظ با ماندگاری بالاتر استفاده کنید.

  1. برای شروع کار موهای خود را بشویید.

شروع با ریشه محکم موهای تمیز باعث می شود حالت دادن ژل شما بسیار ساده تر شود. موهای خود را طبق شرایط معمول شامپو زده و حالت دهید و سپس از حوله استفاده کنید تا خشک شود. داشتن موهای مرطوب هنگام استفاده از ژل بسیار مهم است ، بنابراین آن را کاملاً خشک نکنید. اگر دارای موی کوتاه هستید ، مرطوب کردن موهایتان در سینک روشویی نیز گزینه خوبی است.

استفاده از ژل روی موهای کثیف یا چرب باعث می شود ژل کمتری احساس شود و موها شکننده تر به نظر برسد. همچنین استفاده از ژل روی موی تمیز باعث تقویت انتهای شکاف و سلامتی موها می شود ، بنابراین همیشه ایده خوبی است که ابتدا موهای خود شستشو دهید.

  1. مقدار مناسبی ژل را بیرون بیاورید.

 یک دستمال کوچک ژل مو را روی نوک انگشتان خود بگذارید و دستان خود را با هم مالش دهید تا به طور یکنواخت پخش شود و سپس آن را به موهای خود بمالید ، انگار که شامپو باشد. بسته به نوع ضخامت و ماندگاری موهای شما ، باید از مقدار مناسبی استفاده کنید که حتماً آن را به طور یکنواخت با نوک انگشتان خود پخش کنید.

  1. ژل را پخش کنید.
  • برای داشتن یک ظاهر ساده مو ، برس یا موهای خود را به سبک دلخواه خود بکشید.
  • برای تشدید فرها ، موهای خود را با انگشتان خود بپیچید یا پیچ کنید.
  • برای دادن حجم اضافی موهای مجعد یا موج دار ، به خصوص در ریشه ها ، انگشت خود را به آرامی لابلای موها بکشید تا ژل را به طور مساوی پخش کنید.

بیشتر ژلهای مو حاوی الکل هستند که به آنها اجازه می دهد سریع خشک شوند. اگر ژل شما از این نوع نباشد ، باید چند دقیقه صبر کنید تا ژل فیکس شود. می توانید ژل را در حالی که خیس است دستکاری کنید ، اما پس از خشک شدن ، سفت و محکم می شود. وقتی ژل فیکس شد ، ظاهر شما کامل شده است و شما آماده هستید تا موهای جدید خود را نشان دهید!

ژل موی پیشنهادی افق 24

نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.