طریقه انتخاب و استفاده صحیح از اسپری فیکس

یکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸

هنگامی که وقت خود را برای یک آرایش کامل و بی نقص صرف کرده اید ، قطعا می خواهید که این آرایش ماندگاری طولانی تری داشته باشد. این که آیا شما به یک روز کاری ده ساعته یا یک شب مهمانی می روید ، دوام آرایش شما را مورد آزمایش قرار می دهد. متخصصان زیبایی و آرایشگران زیبایی اهمیت استفاده از پرایمرها را توصیه می کنند ، اما استفاده درست از اسپری های فیکس می تواند به همان اندازه مفید و مهم باشد. این اسپری ها که در روی آرایش شما پس از اتمام کار استفاده می شود ، به حفظ همه چیز در محل درست خودش کمک می کنند. از همه بهتر این اسپری های دارای روشی ساده برای استفاده هستند ، بنابراین برای افزودن این محصول به روال زیبایی‌تان هیچ مشکلی نخواهید داشت.

 

1. اسپری مناسب را برای نوع پوست خود انتخاب کنید.

درست مانند تمام محصولات صورت ، محصولات مختلف بر روی انواع مختلف پوست بصورت تخصصی بهتر کار می کنند. اگر پوست بسیار خشک دارید ، ممکن است بخواهید از محصولاتی که الکل موجود در آنها است ، خودداری کنید و اوجود الکل باعث می شود پوست شما حتی بیشتر خشک شود. در عوض ، اسپری های بدون الکل را پیدا کنید که دارای خاصیت مرطوب کننده و آبرسان هستند. اگر پوست طبیعی چربی دارید ، به دنبال اسپری بدون روغن باشید که ظاهری مات را فراهم کند. اگر پوست ترکیبی دارید ، می توانید با اسپری های مختلف آزمون و خطا کنید تا اینکه یکی از آنهایی که دوست دارید پیدا کنید. بسیاری از اسپری ها برای انواع پوست به بازار عرضه می شوند ، بنابراین می توانند انتخاب مناسبی برای شروع باشند.

2.  آب و هوا را در نظر بگیرید.
در روزهای گرم و مرطوب ، آرایش تمایل به "ذوب شدن" روی صورت شما دارد. یک اسپری تنظیم کننده پیدا کنید که خنک کننده و مقاوم به تعریق باشد. اگر در آب و هوای سرد و یا در زمستان دچار خشکی پوست میشوید، از اسپری حاوی آب مرطوب کننده استفاده کنید تا از پوست خود در برابر هوای خشن و خشک محافظت کنید.

3. یک اسپری فیکس را انتخاب کنید که به جلوه نهایی که بدست می‌دهد همان شاخص مورد نظر شما باشد. این مسئله ترجیح شخصی است. برخی از افراد چهره آرایش شده خود را مات و کاملاً بدون درخشش می پسندند. برخی دیگر ظاهری براقو درخشان را ترجیح می دهند. هنگام انتخاب اسپری فیکس ، حتماً این مورد را مورد توجه قرار دهید.

4. در روزهای آفتابی از اسپری فیکس با SPF استفاده کنید. مهم نیست آرایش ما چقدر عالی به نظر برسد ، هیچ ترفند زیبایی دیگری بهتر از محافظت پوست در برابر آفتاب وجود ندارد. اگر در معرض آفتاب هستید ، یک اسپری فیکس پیدا کنید که SPF در آن باشد. قبل از بیرون رفتن آن را روی صورت خود اسپری کنید و دوباره آن را در طول روز مجدداً استفاده کنید. این کار  نه تنها به ماندگاری بی نقص آرایش شما کمک می کند ، بلکه شما را از آفتاب سوختگی و سایر اثرات منفی در معرض آفتاب محافظت می کند.

اگرچه یک اسپری فیکس دارای SPF می تواند کمی از نور خورشید محافظت کند ، اما شما هنوز هم باید از ضد آفتاب استفاده کنید ، زیرا اسپری به تنهایی برای محافظت موثر از پوست شما کافی نیست

اسپری فیکس پیشنهادی افق 24

نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.