معرفی برند آرایشی کالاس

سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۸

 Callasبه برند شرکت Rainbow Beauty Company اختصاص داده شده است که از محصولات زیبایی مانند محصولات آرایشی ، مراقبت از بدن ، مراقبت از مو و راه حل های مراقبت از پوست را شامل می‌شود. ما نام تجاری کالاس را مانند برندهای کم نظیر دیگری مثل  Dear Derm, SOC(Sense Of Care) و Lus را به شما پیشنهاد میدهیم.

 

کالاس در سال 2003 توسط شرکت زیبایی رنگین کمان معرفی شد. نام CALLAS با الهام از کلمه یونانی "Kallos" "زیبایی" است. "زیبایی که ما به عنوان Kallos در مورد آن صحبت می کنیم ، عمدتاً آن چیزی نیست که ممکن است برای اولین بار به ذهن خطور کند ، زیبایی بدن انسان با مؤلفه شهوانی آن باشد. مطمئناً همینطور است ، و ظاهراً چنین است ، اما اصلاً اینطور نیست. Kallos Beauty یک مفهوم فلسفه یونانی است که الهام بخش از هارمونی است که به معنای کسب زیبایی بیشتر روح ، زیبایی بیشتر بدن و ایجاد زیبایی بیشتر در همه ابعاد زندگی از طرف شخصی است که هارمونی و زیبایی موجود را مشاهده می کند و از آن لذت می برد

زیبایی چیزی بیش از یک چهره زیبا و یک بدن زیبا است. این یک روح است محصولات CALLAS زیبایی خود را برای نشان دادن شخصیت خود توصیف می کنند. CALLAS زیبایی محصولات آرایشی و لوازم زیبایی را از نو تعریف می کند.

 

کالاس در بیش از 35 کشور مختلف به عنوان یک برند آرایشی و بهداشتی به عنوان یک برند آرایشی ثبت شده است. برخی کشورها به دلیل درگیری کلمات مشابه موجود این برند را به عنوان ماریا کالاس ثبت نام کرده اند. اما طراحی آرم همانند آرم یا لوگو کالاس موجود باقی خواهد ماند.

DearDerm به معنی "پوست گرانبها" است و از طریق بسیاری از تفکرات و تحقیقات متخصصان مرتبط با این صنعت متولد شده است که می دانستند پوست قسمت بسیار با ارزشی از بدن انسان است.سؤالاتی از جمله ، "چگونه می توانیم از این پوست با ارزش مراقبت کنیم تا بتوانیم پوست سالم و زیبایی را حفظ کنیم؟" و "آیا راهی وجود دارد که کسی بتواند به راحتی از آن مراقبت کند و بدون سرمایه گذاری در وقت و هزینه زیادی از پوست خود مراقبت کند. بر روی محصولات گران قیمت است؟ "تمرکز در تهیه و توسعه این محصولات است.DearDerm نام تجاری اصلی محصولات مراقبت از پوست برای شرکت زیبایی Rainbow است که دارای دفتر مرکزی آن در ایالات متحده است.S.O.C. مخفف اختصاری Sense of Care است. پیدا کردن ترجمه های تک کلمه ای برای کلمات "حس" و "مراقبت" که بیانگر معانی دقیق انگلیسی برای کلمات است ، دشوار است.

تشابه دیگری نیز  وجود دارد که می گوید "ذهن‌های بزرگ به طور یکسان فکر می کنند". هر دو این گفته ها زمانی مورد استفاده قرار می گیرند که یک فکر از طریق قلب و بدون ارتباط کلامی یا کتبی ارتباط برقرار کند. این می تواند در روابط نزدیک مانند مادر و فرزند ، یک زوج و بهترین دوستان مشاهده شود وقتی افراد یکدیگر را به خوبی می شناسند تا یکدیگر را درک کنند و بدون نیاز به گفتن چیز دیگری "نیاز" به توجه دیگران داشته باشند.

مراقبت به عنوان پرورش ، تربیت یا متفکر بودن تعریف می شود. یک جمله کره ای وجود دارد که برای خیلی ها عزیز است و می گوید: "دست مادر یک معالجه است". این گفته ما را به یاد قلب گرم مادر و عشق او به فرزندانش می اندازد. در کودکی همیشه چنین احساسی جادویی وجود داشته است که وقتی مادرتان معده دردناک شما را نوازش کرد و احساس کردید که "دست مادر یک درمان است" ، و قطعا احساس بهتری می کنید. هنگامی که ما به کلمه مراقبت فکر می کنیم ، اولین تصویری که معمولاً مطرح می شود ، مادری است که از فرزند خود مراقبت می کند. در آمریکا از کلمه مراقبت نه تنها برای بیان تغذیه یا محافظت از مناطق خاص مانند مراقبت از بدن ، مراقبت از مو ، مراقبت از پا و مراقبت از دست استفاده می شود بلکه برای ایجاد کلمات بیشتری مانند مراقبت های بهداشتی ، مراقبت های روزانه ، و مراقبت از پوست به کلمات دیگر نیز متصل میشود.

محصولات کالاس پیشنهادی افق 24

نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.