دکلره کردن موها

دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸

زنان اغلب نیاز به ایجاد تغییر و تحول رادر خود احساس می کنند. آنها خواهان تغییرو تنوع هستند که معمولاً با موهایشان شروع می شود ، و در این خصوص موهای تیره می تواند احساس محدودیت برای تغییر به آنها بدهد. به خصوص وقتی شما کسی هستید که عاشق تجربه کردن هستید ، موهای تیره محدودیت های زیادی را برای آنچه می توانید امتحان کنید ایجاد می کند. به همین دلیل است که هوس بلوند کردن موها هرگز متوقف نخواهد شد و موی بلوند و روشن هیچوقت از مد نخواهد افتاد.

شما کاملاً آسان می توانید به خودی خود در خانه به این تغییرها دست پیدا کنید. با توجه به این مطلب، دکلره کردن موهای شما در خانه کار سختی نیست در صورتی که یکسری اصول مهم را درباره آن بدانید.

دکلره با شکستن ساقه مو و اکسیداسیون رنگدانه طبیعی که رنگ را به موهای شما می بخشد کار می کند. این روند ، در اصل آسیب به مو است و به همین دلیل ، موهای شما باید در حالت سالم قرار داشته باشند تا دکلره شود. اگر موهای شما خشک یا آسیب دیده است ، توصیه می کنم قبل از دکلره کردن آن یک یا دو ماه صبر کنید. در ضمن می توانید موهای خود را با تغذیه مجدد آن به سمت سلامتی بیشتر آماده کنید. حتی اگر موهای سالم دارید ، بهتر است دو هفته قبل از دکلره کردن موهای خود را آماده و تقویت کنید.

آماده کردن موها برای دکلره

1. با موی طبیعی خود شروع کنید.

حداقل 3 ماه قبل از هدف دکلره کردن موهای خود ، موهای خود را رنگ نکنید. اگر موهایی با فر دائم، اکستنشن یا رنگ شده دارید ، توصیه می کنم حداقل سه ماه قبل از تصمیم به دکلره کردن ، منتظر بمانید تا موی طبیعی خودتان رشد کند. این امر به این دلیل است که دکلره کننده بر روی موهای بکر و طبیعی بهتر عمل می کند. اگر خیلی زود آن را دوباره رنگ کنید ، موهای شما نیز مستعد آسیب بیشتر خواهد بود.

 

2. برای مدل دادن به موها یک وقفه زمانی مشخص را در نظر بگیرید.

جلوی حرارت دادن به موهای خود را بگیرید و از استفاده از شامپو و محصولاتی که حاوی سولفات ها و الکل هستند ، خودداری کنید. این مواد به تسریع از دست دادن رطوبت مو کمک می کند.

پودر دکلره رنگ (نیمه دائمی)

شرح:

توجه داشته باشید که دکلره کردن موهای شما قبل از رنگ کردن ضروری است. موهای خود را کاملاً خشک کنید و وقتی کاملاً خشک است کار خود را شروع کنید.

طریقه مصرف:

در یک ظرف ( ترجیحا غیر فلزی) مقداری از پودر دکلره و 2 برابر آن اکسیدان را بریزید و خوب مخلوط کنید تا یک دست شود برای رسیدن به پایه 5 معمولا 30 دقیقه، برای پایه 7، 40 دقیقه و برای پایه 9 معمولا 50 دقیقه زمان مکث نیاز است اما بسته به جنس موهای شما متفاوت است.

از یک برس رنگ استفاده کنید و به طور مساوی بمالید. می توانید موهای رنگ شده خود را با یک فویل آلومینیومی یا بدون آن بپیچانید. اگر قصد هایلایت کردن موهای خود را دارید شاخه های مورد نظر را جدا کرده و پس از آغشته کردن به مواد دکلره به آلومینیوم بپیچید.

پس از گذشتن مدت زمان لازم برای مکث موهای خود را با آب گرم یا ولرم بشویید. در صورت لزوم از نرم کننده مو استفاده کنید.

یادآوری:

بعد از اینکه موهای خود را خشک کردید ، رنگ آن روشن تر می شود.

پودر دکلره ای که برای رنگ های فانتزی مثل آبی، صورتی، بنفش و ... استفاده میشود متفاوت است و درصد اکسیدان آنها نیز فرق میکند، پس حتما هنگام خرید پودر دکلره باید بدانید که بدنبال چه نتیجه ای از رنگ خود هستید.

پودر دکلره پیشنهادی افق 24

نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.