پاسخ به سوالات متداول شما درباره بوتاکس

سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸

انجام دادن بوتاکس همواره با شک و شبهه و سوالات و تصورات غلط زیادی همراه بوده است. بوتاکس در واقع روشی است که توسط آن چین و چروک صورت را از بین میبرند و سبب فلج شدن عضلات آن قسمت از پوست می‌شود. درباره انجام دادن بوتاکس سوالات زیادی درباره نحوه انجام بوتاکس و مزایا و معایب آن وجود دارد که به متداولترین آنها در این مقاله پاسخ خواهیم داد.

در واقع بوتاکس از چه چیزی ساخته شده است؟

پاسخ: بوتاکس از سم بوتولینوم تشکیل می شود ، که یک نوروتوکسین است که توسط باکتری کلستریدیوم بوتولینوم ایجاد می شود. بوتاکس یک نام تجاری است.

معمولا پزشکان درباره دوز مصرفی بوتاکس بسیار محافظه کارانه برخورد می‌کنند. لطفا استدلال خود را در این باره توضیح دهید.

پاسخ: هدف از بوتاکس کاهش خطوط سطحی و عمیق پوست است نه اینکه کسی را شبیه مانکن جلوه دهد. هدف اصلی محو کردن خطوط ریز و درشت ، بدون از بین بردن توانایی فرد در توانایی بیان احساسات خود است.

برای شخصی که برای بار اول نیاز به استفاده از بوتاکس دارد چه توصیه هایی دارید؟

پاسخ: به نظر من ، عمل بوتاکسرا باید فقط توسط پزشکان زیبایی مانند متخصص پوست و جراحان پلاستیک انجام دهید و این کار بسیار حساس را به هیچ عنوان به آرایشگران و افراد غیر متخصص نسپارید.

چگونه کسی متوجه شود که زمان مناسبی برای دریافتبوتاکس است؟ چه زمانی سن مطمئن برای گرفتن بوتاکس است؟

پاسخ: زمان و سن مناسب برای دریافت بوتاکس زمانی است که پوست شما نیاز خود را نشان دهد. برخی از افراد می توانند در 20 سالگی از این مزایا بهره مند شوند ، در حالی که برخی دیگر تا 50 سالگی به آن احتیاج نخواهند داشت. این مهم است که پوست شخص و خطوط اخم فرد چقدر عمیق و مشخص باشد و چقدر خطوط پیشانی و چشم ها جلب توجه می‌کند.

یکی از فالوور های ما به ما پیام داد: "من 22 ساله هستم و چین و چروک پیشانی دارم ، متخصص زیبایی گفت که به بوتاکس احتیاج دارم اما مطمئن نیستم. لطفاً راهنمایی کنید. "چگونه به آن پاسخ می دهید؟

پاسخ: همانطور که گفته شد ، این یک مورد ترجیح شخصی است و اینکه شخص چقدر از خطوط ایجاد شده از حرکت بیش از حد ماهیچه ها احساس بدی داشته باشید.

فواید دریافت بوتاکس در فک شما چیست؟

پاسخ: اگر این کار دقیق انجام شود و باعث ایجاد تغییر در رفلکس لبخند نشود ، این روش برای کمک به بالا بردن خط چانه های افتاده و تعریف زاویه فک استفاده می شود و اثر خوبی در زیبایی شخص خواهد داشت.

بوتاکس به طور معمول چه مدت ماندگاری دارد؟

پاسخ: بوتاکس به طور کلی بین شش ماه تا یکسال ماندگاری خواهد داشت و این امر بستگی به این دارد که با چه سرعتی عمل عضلانی فرد باز می گردد.

هنگامی که شروع به گرفتن بوتاکس کردید ، آیا باید آن را به صورت ماهیانه دریافت کنید؟ اگر آن را متوقف کنید ، چه اتفاقی برای چهره شما می افتد؟

پاسخ: نه ، نیازی به تمدید ماهیانه بوتاکس نیست. به آرامی همه چیز به حالت اولیه باز می‌گردد و خط و خطوط ها نمایان می‌شوند و این توقف تزریق بوتاکی تقریبا هیچ عوارضی نخواهد داشت.

 

نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.