چگونه گونه های پرتری داشته باشیم؟

یکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۸

گونه های برجسته

گونه های گرد ، به اکثر چهره ها ظاهر جوان و شادابی می بخشد ، در حالی که گونه های افتاده  اغلب نشان دهنده پیری است و ممکن است ظاهری بیمارگونه به افراد بدهد. چهرۀ کامل گونه هایی برجسته دارد . اگر می خواهید گونه های برجسته تری داشته باشید ، گزینه هایی دارید.

به عنوان مثال ، شما می توانید یک روش مانند جراحی انتقال چربی را انجام دهید یا یک ماده پرکننده پوستی مانند بوتاکس تزریق کنید. یا می توانید رویکردهای طبیعی دیگری را امتحان کنید که اگرچه لزوماً مورد پذیرش جامعه پزشکی نیست ، اما بسیاری از افراد معتقدند که موثر هستند.

راهکارهایی طبیعی برای برجسته تر کردن گونه ها

تعدادی روش طبیعی و داروهای خانگی وجود دارد که مورد اعتماد بسیاری از افراد برای داشتن  گونه های برجسته است. برخی به یک عمل زیباییی نیاز دارند ، برخی نیاز به استفاده از مواد طبیعی بصورت موضعی دارند. بر اساس نوع چهره و نیاز خود میتوانید این راهکارها را استفاده کنید.

1. ورزش صورت

همچنین "یوگا صورت" نیز نامیده می شود. تمرینات صورت باعث می شود عضلات صورت محکم تر شوند. یک منبع معتبر اعلام کرده است افرادی که روزانه 30 دقیقه تمرین های صورت را به مدت 8 هفته انجام می دهند ، چهره هایی جوان تر و محکم تری دارند".

2. از آلوئه استفاده کنید

از بین سایر مواد مفید برای پوست ، آلوئه ورا حاوی آنتی اکسیدان ها ویتامین C و ویتامین E است به همین دلیل ، بسیاری از افراد معتقدند که استفاده از آلوئه ورا دارای خاصیت ضد پیری است و باعث برجسته تر شدن گونه ها می‌شود.

3. آلوئه ورا بخورید

یک منبع مطالعاتی معتبر که در مجله Annals of Dermatology منتشر شده است ، نشان داد که زنانی که حدود 90 قاشق چای خوری ژل آلوئه ورا را به مدت 90 روز مصرف کرده اند ، بهبود واضحی در حالت ارتجاعی صورت را نشان دادند. اما به هر حال این نکته را در نظر بگیرید که برخی از افراد ممکن است نسبت به آلوئه ورا آلرژی یا حساسیت داشته باشند.

 

4- سیب را روی پوست خود بمالید

سیب یکی از مهمترین منابع طبیعی است که برای حفظ جوانی پوست به کار می‌رود ، زیرا مقادیر زیادی از منابع زیر را در خود دارد:

  • کلاژن
  • الاستین
  • آنتی اکسیدان ها

یکی از راه های استفاده از سیب برای بدست آوردن گونه های برجسته که توسط بیوتی بلاگرها پیشنهاد شده ، "ماسک" سیب است. یک سیب را رنده کنید ، آن را روی صورت خود مالش دهید و به مدت 20 دقیقه صبر کنید و سپس  ماسک را به آرامی با آب بشویید.

 

5- سیب بخورید

بسیاری از افراد بر این باورند که چون حاوی آنتی اکسیدان و ویتامین های A ، B و C است ، سیب ها باید به طور مرتب خورده شوند تا از آسیب بافت جلوگیری شود. برخی ادعا می کنند که کلاژن و الاستین موجود در سیب باعث می شود پوست شما نرم و لیفت شده به نظر برسد.

 

6. گلیسیرین و گلاب را روی پوست خود بمالید.

بسیاری از افراد پیشنهاد می کنند که یک ترکیب نصف به نصف  گلاب و گلیسیرین که قبل از خواب روی گونه های شما مالیده می شود ، پوست را تمیز و آبرسان نگه می دارد و باعث ایجاد ظاهری جوان می شود.

7. عسل بخورید

برخی افراد پیشنهاد می کنند که خوردن 9-10 قاشق غذاخوری عسل در روز ، در میان سایر مواد مغذی آنتی اکسیدان هایی که برای پوست مفید هستند تأمین می شود.

10- شیر بنوشید

شیر حاوی بسیاری از مواد مغذی است که باعث تقویت پوست سالم می شوند:

  • آمینو اسید
  • کلسیم
  • ریبوفلاوین ویتامین B12
  • پروتئین
  • ویتامین های A و D

بسیاری از افراد برای تقویت پوست سالم ، روزانه سه فنجان شیر می نوشند

نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.