درباره میکروبلیدینگ چه میدانید؟

پنجشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۸

منظم کردن ابروها و شکل دادن به آن‌ها همیشه یکی از دغدغه های مهم خانم‌ها محسوب می‌شده است. در قدیم از تتوی دائم ابروها استفاده می‌کردند که حاضری مصنوعی به چهره میبخشید. امروزه روش‌های مناسب تری برای شکل دادن به ابروها همراه با نتیجه ای طبیعی و حالتی شبیه ابروی طبیعی اختراع شده است. یکی از این روش‌ها میکروبلید ابروها است. ما در این مطلب چکیده ای از پرسش و پاسخ و نکات ضروری درباره میکروبلید ابرو آورده ایم و امیدواریم بتوانیم در تصمیم گیری صحیح شما برای شکل دادن به ابروهایتان کمک کرده باشیم.

آیا میکروبلید ابرو گزینه مناسبی برای شماست؟
در ادامه به پاسخ این سوال دست خواهید یافت.

میکروبلیدینگ ابرو

سوال: میکروبلیدینگ چیست؟

پاسخ: میکروبلیدینگ نوعی تتوی موقت یا نیمه دائمی است که در آن رنگدانه ها با استفاده از دستگاه مخصوصی که پوست شما را برش میدهد داخل پوست ابرو قرار داده می‌شود و با ایجاد خطوط ظریفی مانند موی ابروهایتان نواحی خالی بین ابروها را پر کرده و شکل دلخواه به ابروها می‌دهد.

سوال: تفاوت میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن چیست؟

تتو یا خالکوبی جلوه ای یکدست به ابرو می‌دهد مانند آنکه با ماژیک یک ابرو روی صورت خود کشیده اید! تتو جلوه ای مصنوعی به ابروها می‌دهد و با گذشت زمان یک رنگ خاکستری ناخوشایند پیدا می‌کند. تتوی ابروی معمولا 20-30 سال دوام خواهد داشت و پاک کردن آن کار پردردسری است.
میکروبلیدینگ یک تکنیک جدید است که شبیه سازی شدۀ موهای ابرو بوده و جلوه طبیعی تری دارد و دوام آن نهایتا 1 یا دو سال بوده و نیاز به ترمیم دارد. در هر صورت هر دو مورد با گذشت زمان تغییر شکل و رنگ می‌دهند.

سوال: چه چیزهایی باعث میشود خانم ها اقدام به میکروبلید ابروهایشان بکنند؟

  1. اگر شکل دادن و مرتب کردن روزانه ابروهایشان برایشان مشکل و وقت گیر است.
  2. می‌خواهند شکل ابروهایشان در اثر رطوبت و عرق، در استخر، سونا، ساحل از بین نرود یا تغییر نکند.
  3. زمان کافی برای آرایش کردن ابروهای خود ندارند.
  4. می‌خواهند تغییر مثبتی در چهره خود به‌وجو آورند و شکل فعلی ابروهای خود را دوست ندارند.
  5. آماده این هستند که یک تغییر جدید را بپذیرند.

سوال: پس از میکروبلیدینگ چه اتفاقی برای ابروهای طبیعی شما می افتد؟

پاسخ: هیچ اتفاق خاصی برای ابروهای طبیعی شما نمی افتد و در واقع آن‌ها دست نخورده باقی می‌مانند مگر اینکه خودتان از آرایشگر بخواهید دم ابروها را کوتاهتر کند یا مدل آن‌را تغییر دهد. پیشنهاد ما این است که حتی الامکان موهای طبیعی ابروی خود را حفظ کنید.

سوال: آیا میکروبلیدینگ درد دارد؟

پاسخ: این بستگی به پاسخ پوست شما نسبت به مواد بی حسی دارد. تقریبا در تمام مراکز زیبایی قبل از میکروبلید پماد بی حسی به ابروهایتان میزنند و از شما می‌خواهند تا چند دقیقه منتظر بمانید. تجربه کردن درد زیاد همراه با استفاده از بی حسی موضعی می‌توان گفت بعید است!

سوال: ماندگاری میکروبلیدینگ چقدر است؟

این موضوع بستگی به نوع پوست شما دارد، معمولا در پوست های چرب میکروبلید سریعتر کم رنگ می‌شود و ممکن است پس از 6 ماه نیاز به ترمیم پیدا کند اما در پوست های خشک یا معمولی بطور متوسط تا یک سال هم دوام می آورد.

نکته دیگر حائز اهمیت این است که قبل از انجام میکروبلید از آرایشگر یا متخصص زیبایی خود بخواهید که شکل مورد نظر شما را با مداد آرایشی روی صورتتان ترسیم کند تا در صورت عدم رضایت آن را تغییر دهید. همچنین دقت کنید که تیغ آرایشی مورد استفاده در دستگاه میکروبلید حتما نو بوده و در حضور شما از پک بسته بندی خارج شود.
لطفا تجربیات خود را با ما در میان بگذارید...

 

نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.