بهترین ریمل متناسب با نوع مژه های شما چیست؟

یکشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۸

همه مژه ها یکسان نیستن و خوشبختانه ریمل‌ها نیز انواع مختلفی دارند. پیدا کردن ریمل متناسب با مژه های شما مثل پیدا کردن مرطوب کننده مناسب براساس نوع پوستتان یا انتخاب محصولات مناسب برای حالت دادن به موهای شماست. ریمل مناسب ریملی است که به خوبی به مژه های شما حالت داده، آن‌ها را فر کند، بالا ببرد، مشکی و بلندتر از حالت طبیعی خودش جلوه دهد.
ریمل جزو لوازم آرایش بسیار حساس است و هیچوقت نباید ریمل های بی کیفیت بخرید و همیشه باید تاریخ مصرف آن‌ها را هنگام خرید چک کنید. در این مطلب انواع ریمل مناسب هر نوع مژه ای را توضیح خواهیم داد پس با ما همراه باشید...

انواع ریمل

مژه های بلند و صاف

یک ریمل فر کننده و حالت دهنده مژه را انتخاب کنید که ضخامت مژه ها را نیز افزایش دهد و جلوه ای پرپشت و مشکی به مژه‌هایتان بدهد. ریمل خود را به صورت کج به سمت گوشه چشم ها بکشید تا به اصطلاح حالتی گربه ای به چشم ها بدهید، ممکن است با این کار حتی به خط چشم هم نیازی پیدا نکنید. چند لایه روی هم ریمل بزنید تا به ضخامت دلخواه برسید.

ریمل حجم دهنده پیشنهادی افق 24

مژه های کوتاه و ضخیم

ریملی با برس باریک انتخاب کنید که موهای متراکمی دارد و مایع درون آن خیلی غلیظ نیست معمولا در توضیحات اینگونه محصولات بلند کننده بودن ریمل ذکر شده. ریمل را به آرامی از ریشه تا انتهای مژه ها امتداد دهید تا طول آن‌ها را بلندتر جلوه دهید.

ریمل بلند کننده پیشنهادی افق 24

 

مژه های صاف و بی حالت که به سختی شکل میگیرند.

قبل از هر کاری استفاده از فرمژه یک ضرورت قطعی برای شما خواهد بود، سپس از ریملی با برس بزرگ و پر استفاده کنید که فر کننده قوی مژه ها باشد. پس از استفاده از ریمل قبل از اینکه کاملا خشک شود با انگشتان خود مژه ها را به عقب بکشید تا به‌خوبی بالا بروند.

ریمل پر طرفدار افق 24

سایر نکات انتخاب ریمل

سیاه یک رنگ جهانی!
رنگ مشکی برای مژه ها در تمام جهان شناخته شده است و اگر یک آرایش عادی روزانه دارید حتما ریمل مشکی انتخاب کنید. مخصوصا اگر مژه های شما بور است! ریمل های رنگی جذاب دیگری نیز در بازار موجود هستند که برای مهمانی ها و مناسبت های خاص استفاده می‌شوند.

ریمل‌های ضد آب
ریمل ضد آب جلوه ای مشابه ریمل های معمولی روی چشم شما ایجاد می‌کند با این تفاوت که در معرض رطوبت، تعریق یا برخورد مستقیم با آب نمیریزد یا پخش نمی‌شود و پاک کردن آن کمی مشکل‌تر است زیرا حتما باید با محلول‌های رغنی آرایش پاک کن و صرف زمان زیاد پاک شود. بنابراین توصیه ما این است که اگر به ورزش های آبی یا مکان های مرطوب و شرجی می‌روید از این نوع ریمل‌ها استفاده کنید و به هیچ عنوان برای آرایش روزانه از آن‌ها استفاده نکنید.

دردسرهای ریمل

پخش شدن ریمل زیر چشم ها میتواند یک روز آفتابی شما را خراب کند، بنابراین بعد از استفاده از ریمل تا خشک شدن کامل آن کمی صبر کنید و با پلک زدن مداوم باعث پخش شدن آن نشوید.

 

 
 

نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.