راه حل داشتن لب هایی حجیم تر

سه شنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۸

بیایید با خودمان روراست باشیم هیچ چیز جذاب‌تر از لب‌های خوش فرم و برجسته در چهره خانم‌ها نیست. برای اطمینان بیشتر نگاهی به ستارگان معروفی چون آنجلینا جولی، نائومی کمپبل و مرلین مونرو بیاندازید.
اما اگر لب‌های برجسته ای ندارید نا امید نشوید زیرا ما یک آموزش حرفه ای به شما می‌دهیم که حکم معجزه روی لب‌های شما را دارد.

  1. لب‌های خود را آماده کنید.

لب‌های نرم و صاف حالت‌پذیری بهتری دارند. ابتدا با استفاده از یک اسکراب مناسب که می‌تواند مخلوطی از شکر، عسل و روغن زیتون باشد لب‌های خود را ماساژ دهید تا لایه مرده بیرونی آن جدا شود و جریان خون در لب‌ها بیشتر شود. همچنین میتوانید برای این‌کار از مسواک و شکر همراه با روغن نارگیل استفاده کنید، سپس لب‌ها را با حرکات دورانی بشویید. پس از آن میتوانید از بالم لب یا ویتامین های مخصوص لب برای نرم تر کردن بافت رویی لب‌هایتان استفاده کنید.

  1. پنهان کنید!

قبل از شروع آرایش لب با استفاده از کرم پودر یا کانسیلر لب‌های خود را محو کنید. این کار باعث می‌شود رنگ واقعی رژلب شما نمایان شده و جلوه شاداب‌تری داشته باشد. اگر می‌خواهید حجم لب‌های خود را افزایش دهید با استفاده از کانسیلر مدادی خط سفید بالای خط لب طبیعی خود را سفید یا کرم بزنید. برای برجسته تر جلوه دادن لب‌ها پیشنهاد می‌کنیم گوشه های لب و گودی زیر لب را با کانتور کرمی یا مدادی تیره کنید.

  1. کمان میانی لب‌های خود را هایلایت کنید.

هایلایترها فقط برای استفاده بالای استخوان گونه شما نیستند، آن‌ها را می‌توانید با قلم نازک یا نوک انگشتتان روی کمان میانی لب‌ها بزنید تا مرکز لب‌ها را بزرگتر و ضخیم‌تر از حالت عادی نشان دهد.

کانتور کردن لب

  1. خط لب بیشتری بکشید.

اکثر افراد معروف از این ترفند استفاده می‌کنند. اما نکته حائز اهمیت این است که اگر در این کار زیاده روی کنید تمام آرایش خود را خراب خواهید کرد! بنابراین در مرحله اول شما باید مداد لبی را انتخاب کنید که با رنگ پایه پوست شما تناسب داشته باشد و با رنگ رژ لب‌تان تناقض زیادی نداشته باشد، سپس شروع به ترسیم لب‌ها و انداختن خطی طبیعی کنید.

  1. استفاده از برق لب

دقت کنید که اگر لب‌های شما به سرعت خشک می‌شود رژلب های مایع و جامدی انتخاب کنید که بافت چربی دارند و اگر از رژلب‌های مات استفاده می‌کنید قبل از استفاده از بالم لب و بعد از استفاده از آن از برق لب مرطوب کننده قوی استفاده کنید.
استفاده از برق لب معمولا با آرایش‌های براق همراه است و برای آرایش شبانه مناسب‌تر است.

رژلب‌های مایع پیشنهادی افق 24

  1. بصورت لایه لایه رژلب بزنید.

حالا که این مراحل نسبتا راحت را سپری کردید باید چیزهایی درباره نحوه صحیح رژ زدن نیز بیاموزید. ابتدا یک لایه کامل از رژلب را روی لب‌هایتان بکشید، سپس با یک مداد لب سفید یک خط وسط لب‌هایتان بکشید و با نوک انگشت پخش کنید سپس مجددا لایه نازکی از رژ لب را روی آن بکشید این کار باعث می‌شود قسمت میانی لب‌هایتان برجسته تر بنظر بیاید.

رژلب‌های جامد پیشنهادی افق 24

 

نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.