خانه تکانی کیف لوازم آرایشی

شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۷

همه می دانند که بهار بهترین زمان برای آراستن، گردگیری و شروعی نو و تازه است. با وجود اینکه ممکن است برای نظافت بر روی خانه یا منزل خود متمرکز باشید اما به یاد داشته باشید که آرایش شما نیز می تواند از تمیزی و آراستگی بهاره بهره مند گردد. اطمینان از اینکه آرایشتان تازه است و به خوبی کار می کند به شما کمک میکند که اطمینان حاصل کنید که عملکرد خوبی دارد و بهترین مزایای مراقبت از پوست را به شما ارائه می دهد. بهار زمان مناسبی است برای اینکه علایق و انتخاب های خود را گسترش داده و محصولات جدید را امتحان کنید. نکات زیر به شما کمک میکند تا کیف لوازم آرایش خود را نظافت بهاره کنید.

تاریخ انقضای مخصولات آرایشی
•    تاریخ انقضای محصولات آرایشی خود را بررسی کنید.
بهترین زمان مصرف پس از بازشدن درب محصول روی تمام محصولات آرایشی شما وجود دارد. نماد تاریخ انقضا مانند یک ظرف باز است که داخل آن یک عدد درج شده است. عدد مورد نظر نشان میدهد که محصول شما پس از بازکردن در آن تا چند ماه در بهترین زمان مصرف خود قرار دارد. می توان گفت که اگر پایۀ پودر کاملا فشردۀ محبوب شما بوی بدی نمی دهد یا ظاهر آن متفاوت به نظر نمی رسد و عملکرد آن مانند گذشته است، می توانید با اطمینان به مصرف آن ادامه دهید. درهر صورت، مواد معدنی خنثی هستند در نتیجه منقضی نمیشوند.
برای نظافت بهارۀ محصولات آرایشی، آنها را بررسی کنید. شاید زمان آن فرارسیده که یکی از محصولات محبوب خود را مجددا خریداری نمایید. 
راهنمایی: برچسبی روی محصول تازه خریداری شدۀ خود قرار دهید و تاریخ بازشدن آن را یادداشت کنید، تا بتوانید مدتی را که آنها در بازۀ بهترین عملکردشان هستند را پیگیری نمایید.

  • قلم های آرایشی خود را تمیز کنید.

تمیز کردن قلم‌های آرایشی گام مهمی در اطمینان از این موضوع است که لوازم آرایشی شما نه تنها به خوبی و به زیبایی روی پوست شما به کار گرفته می شوند بلکه پوست شما نیز تمیز و صاف باقی می ماند. برای نظافت سریع محصول تمیز کنندۀ گیاهی قلم های آرایشی ما را امتحان کنید. تمیز کننده را روی یک دستمال کاغذی حوله ای اسپری کنید و قلم موی خود را به آرامی روی آن بچرخانید تا محصولات آرایشی از روی آن پاک شوند. از آنجایی که این پاک کننده برای نظافت عمقی فوق العاده است (خصوصا برای قلم موهای آرایشی گیاهی با سری عاری از موی حیوانات)، فراموش نکنید که قلم موهای خود را هفته ای یک بار به خوبی تمیز کنید. از یک شامپوی متعادل و آب نیمه گرم برای تمیز کردن قلم مو استفاده کنید تا مطمئن شوید که کلیۀ مواد آرایشی به طور کامل شسته شوند، و یک قلم موی کاملا تمیز به شما تحویل داده شود. این مقاله را بررسی کنید تا روش صحیح تمیزی کردن قلم موهای آرایشی را یاد بگیرید.

  • محصول جدیدی را امتحان کنید. 

بهار بهترین زمان برای امتحان کردن چیزهای تازه است. اگر بهترین زمان مصرف پس از بازشدن در محصول را بررسی کرده اید، ممکن است تصمیم بگیرید که برخی از محصولات محبوب خود را دور بیندازید. در نتیجه اکنون بهترین زمان برای امتحان کردن تمایلات جدید، سایه ها و محصولاتی است که در زمستان به آنها چشم داشته اید.
 

نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.