چقدر خط چشم‌ها را می‌شناسیم؟

جمعه ۱۹ بهمن ۱۳۹۷

بدون شک خط چشم یکی از مهمترین لوازم آرایشی است که اکثر خانم‌ها در هیچ شرایطی از آن نمی گذرند زیرا با حالت دادن به چشم‌ها شادابی و زیبایی چهره را چند برابر می‌کند. اما نکته اینجاست که آیا ما می‌دانیم چه نوع خط چشمی با نیازهای ما تطابق دارد؟ شناخت انواع خط چشم و خرید خط چشم صحیح و تناسب آن‌ها با نوع آرایش ما نکته بسیار مهمی است که در زیبایی چهره ما تاثیر زیادی خواهد داشت. بنابراین اطلاعاتی کلی از انواع خط چشم را برای شما آورده ایم:

انواع خط چشم ها

  1. خط چشم مدادی

یکی از ضروری ترین لوازم آرایشی در کیف آرایش خانم ها است. استفاده از آن بسیار آسان بوده و برای افراد مبتدی مناسب است ضمن اینکه جلوه ای مات و عمیق و دراماتیک روی چشمان شما ایجاد می‌کند. مداد چشم برای استفاده بالای چشم ها بعنوان خط چشم و زیر چشم ها برای برجسته تر نشان دادن ناحیه زیر پلک نیز استفاده می‌شود.
این نوع خط چشم در دو نوع ضد آب و معمولی در رنگ بندی‌های متنوع وجود دارد و این بسته به نوع آرایش و سلیقه شما دارد که چه رنگ و مدلی را انتخاب کنید ولی در هر صورت مداد چشمی را انتخاب کنید که ماندگاری طولانی دارد و به راحتی زیر یا روی چشم پخش نمی‌شود.
مداد چشم را طوری در دست بگیرید که مداد معمولی را برای نوشتن دست می‌گیرید. اگر کشیدن مداد برای شما مشکل است ابتدا ناحیه مورد نظر با با نقاط بسیار ریز نقطه چین بگذارید سپس خط صافی روی آن بکشید.

پیشنهاد فروشگاه افق برای خرید خط چشم: مداد چشم 24 ساعته دبورا

خط چشم

  1. خط چشم مایع

یک محصول آرایشی کلاسیک است که برای اولین بار در یک فیلم در دهه پنجاه استفاده شد و پس از آن خط چشم های گربه ای در دهه‌های پنجاه و شصت گسترش پیدا کرد.
استفاده از خط چشم‌های مایع دقت و ظرافتی زیادی نیاز دارد، زیرا با کوچکترین اشتباهی خط چشم پخش میشود و پاک کردن آن کار وقت گیری خواهد بود. خط چشم مایع برای آرایش های حرفه ای و استفاده روی سایه های درخشان گزینه بسیار مناسبی است.

برای سهولت بیشتر در استفاده از خط چشم مایع پیشنهاد می‌دهیم از خط چشم مایع ماژیکی به جای خط چشم مویی استفاده کنید زیرا کنترل و دقت آن بیشتر است و استفاده آسان‌تری دارد.

پیشنهاد فروشگاه افق برای خرید خط چشم: خط چشم مویی کاتالینا جیو

  1. خط چشم ژلی

این نوع خط چشم مناسب آرایش‌های حرفه ای و افرادی است که در آرایش تخصص دارند. خط چشم‌های ژلی همراه با اپلیکاتورهای دارای سر تیز و با انعطاف پذیری بالا استفاده می‌شوند و به‌راحتی میتوان با استفاده از آن‌ها انواع مدل‌های خط چشم را کشید. این نوع خط چشم‌ها برای آراایش‌های دودی یا اسموکی مناسب‌تر هستند و خط رویش مژه ها را ضخیم‌تر نشان می‌دهند.

  1. خط چشم کرمی

این نوع خط چشم ها را در واقع مکمل خط چشم های ژلی می‌دانند و آرایشگران حرفه ای از آن‌ها استفاده می‌کنند.

  1. خط چشم‌های پودری

این نوع خط چشم‌ها امکانات بی حد و مرزی دارند و میتوانند با سایه‌های هم‌رنگ و مکمل خود ترکیب شوند. همچنین بافت‌های آن ها متنوع است و با جلوه های براق و مات موجود هستند. این نوع خط چشم مورد علاقه سلبریتی ها و ستارگان سینما است و کاربری بسیار آسان و بافت سبکی دارد. پیشنهاد ما این است که مدل‌هایی دارای پیگمنت و ماندگاری بالا را انتخاب کنید.

نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.