ترفندهای زیبایی که هر خانمی باید بداند - قسمت اول

جمعه ۲۱ دی ۱۳۹۷

حتما شما نیز با چشم های خیره شده به موهای سالم و زیبای بلند در خانم ها نگاه کرده اید؟ آیا این زیبایی اتفاقی یا صرفا ارثی است؟
قطعا اسرار زیادی پشت این زیبایی ها نهفته است چون تعداد کمی از خانم ها موهای کاملا سالم و زیبا دارند.
ما از راهنمایی شما برای زیباتر شدن لذت می بریم، بنا براین، بهترین ترفندهای زیبایی زرق و برق دار را جمع آوری کرده ایم. آیا شما می خواهید یاد بگیرید که چگونه موهای کاملا موج دار درست کنید  و یا بر روی چشم تان تکنیک  سایه زنی دودی را استفاده کنید، ما راهنمایی های زیبایی بسیاری برای مخاطبان خود داریم.

نگهداری از لوازم آرایش
1.    اگر پوست دور چشم شما چروک شده است، همیشه آن‌را مرطوب نگه دارید و هنگام آرایش از کرم پودر زدن بیش از حد به آن خودداری کنید. 
2.    برای جلوگیری از کمرنگ شدن رنگ موی خود در تابستان، هر هفته یا هر دو ماه یک مرتبه از نرم کننده ها و ماسک موهای درمانی مخصوص استفاده کنید.
3.    موهای خود را با ماساژ دادن حوله روی آن خشک نکنید! استفاده از یک حوله حمام به عنوان روش استاندارد برای خشک کردن مو پس از شستشو محسوب می شود، اما اگر نادرست انجام شود، اساسا سریع ترین مسیر شکستن و وز شدن موها است. روش درست خشک کردن موها با حوله این است که، پس از حمام ابتدا با دست به آرامی آب موهایتان را بگیرید سپس حوله را روی موهایتان قرار دهید و فشار دهید، سپس بردارید این کار را به دفعات تکرار کنید و از مالش دادن حوله به موها بشدت بپرهیزید.
4.    استفاده از لوازم آرایش براق را روی پوست خود کنترل کنید. بعنوان مثال اگر آرایش چشم به‌شدت براقی دارید یک رژلب مات انتخاب کنید.
5.    اگر به هر دلیلی غیر از حساسیت زیر چشمانتان قرمز شده است، زیر پلک پایین چشمتان با مداد سفید مناسب یک خط سفید بیاندازید تا ظاهر سرحال‌تری به چشمانتان بدهد.
6.    اگر موهای شما زمخت شده و طراوت طبیعی خود را از دست داده است از سرم موی مناسب وضعیت موهایتان استفاده کنید.
7.    اگر میخواهید استخوان گونه های خود را برجسته تر نمایش دهید، سعی کنید پایین آنها را سایه برنزه بزنید و روی برجستگی گونه را روشن‌تر کنید. این بهترین حالت کانتورینگ برای استخوان گونه ها است.
8.    اگر ریمل مورد استفاده شما ورقه ورقه یا برفکی شده است تنها یک دلیل می تواند داشته باشد، ریمل شما کاملا کهنه یا خشک شده است. شما باید در طول استفاده از ریمل مژه و ابرویتان سعی در حفظ رطوبت آنها داشته باشید. برای این منظور اگر اطمینان دارید که ریمل شما هنور تاریخ مصرف دارد، 2-3 قطره سرم آب نمک به آن اضافه کنید و قلم را در اطراف آن بچرخانید.
 
9.    به محض اینکه متوجه ظهور جوش روی پوستتان شدید روغن درخت چای را روی آن بمالید. قطعا از بین میرود یا اثر آن بسیار کمرنگ تر میشود.
10.    اگر می‌خواهد رژلب قرمز انتخاب کنید حتما دقت کنید که رنگ آن با پس زمینه صورت شما مطابقت داشته باشد. اگر پس زمینه صورت‌تان یا کرم پودر شما رنگ گرمی دارد رژ با رنگ گرم‌تر انتخاب کنید. اگر پس زمینه سردی دارید رژ با رنگ سردتری انتخاب کنید.
11.    آنتی هیستامین‌ها و داروهای ضد آلرژی پوست را خشک میکند. بنابرابن، در طول فصل آلرژی از کرم پودرهای سنگین استفاده نکنید. در عوض از مرطوب کننده های رنگی سبک استفاده کنید.

نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.