توصیه های تخصصی آرایش لب

یکشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۷

چگونه با خط لب، لب‌هایی درشت و پر ایجاد کنیم؟

به جز اینکه که شما به طور طبیعی لبهایی ضخیم و گوشت آلود داشته باشید، همیشه این احتمال وجود دارد که این جمله را در گوگول جستجو کرده باشید "چه کنم تا لب‌هایم بزرگتر به نظر برسند؟" حتی بهترین برق لب های حجیم کننده هم تنها تا حدی می توانند لب‌های شما را بزرگتر نشان دهند. پاسخ این سوال استفاده از خط لب است. هر چند ممکن است ترسناک به نظر برسد اما استفاده از خط لب بالاتر از حاشیۀ لبها بهترین راه برای بزرگتر به نظر رسیدن لب هاست اما برای اینکه مصنوعی و ناهمگون به نظر نرسید و این کار کاملا طبیعی باشد روش خاصی وجود دارد:

قبل از شروع کار فراموش نکنید اگر قصد مسواک زدن دارید حتما قبل از شروع آرایش لب این کار را انجام دهید تا آرایشتان بهم نریزد.

آرایش لب

گام اول: سرم لب را روی لب های خود بزنید و وقتی سرم خشک شد، یک مرطوب کنندۀ لب استفاده کنید تا لب ها نرم و مرطوب شوند.

گام دوم: دو خط لب متفاوت بردارید: یک رنگ روشن تر و یک رنگ تیره تر.

گام سوم: با خط لب روشن تر شروع کنید که بهتر است به رنگ های صورتی کم رنگ نزدیکتر باشد تا تطابق بهتری با لب های شما داشته باشد. خط لب را در راستای لب خود و از گوشۀ دهان دقیقا روی خط لب شروع کرده و وقتی به سمت مرکز لب ها میروید مداد را پایین تر از حاشیۀ لب خود بکشید.

گام چهارم: مداد تیره تر را بردارید و آن را کاملا روی خط خارجی لب خود بگذاریدتا شکل طبیعی آن را حفظ کنید. با حرکت به سوی مرکز لب ها، خط لب خود را تا کمی پایینتر از لبهایتان گسترش دهید. خط لب را به گوشه لبهای خود ببرید تا ظاهری سایه مانند به آن بدهید.

گام پنجم: رژلب خود را روی مرکز لب ها بزنید و با نوک رژلب آن را با خط لب مخلوط کنید.

گام ششم: این مرحله انتخابی است. میتوانید دوباره مجددا از خط لب تیره تر استفاده کنید.

گام هفتم: سپس از یک برق لب حجیم کننده روی قسمت وسطی لب پایین خود استفاده نمایید.

برق لب

در کل قبل از داشتن یک آرایش لب مناسب بهتر است نوع لب های خود را بشناسید، لب های خشک نیاز به رژ لب هایی چرب و مرطوب کننده دارند تا خشکی لب ها را به مرور زمان کاهش دهد و خطوط ریز لب ها را پر کند. همچنین استفاده از انواع بالم های رنگی یا بی‌رنگ برای لب های خشک و حساس پیشنهاد می‌شود.
هرگز فراموش نکنید که زیبایی این نوع لب ها در گرو مراقبت همیشگی ایت.

لب‌های یکدست و صاف نیازی به استفاده از رژلب های چرب نداشته و میی‌توانند از انواع رژلب های مات یا مخملی استفاده کنند، همچنین استفاده از مدادهای لب ضد آب نیز برای این نوع لب مناسب خواهد بود.

نکته آخر اینکه سعی کنید رنگ رژ لب و خط لب شما با رنگ پایه سایه و رژ گونه تان هارمونی داشته باشد تا در کل ترکیب یکدست و زیبایی روی چهره تان بوجود آورد.

نظرات کاربران

توجه: توجه

امکان ثبت نظر برای این مطلب وجود ندارد.